×

مانور انسداد شبکه های گازرسانی و قطع جریان گاز در لاهیجان برگزار شد

  • کد نوشته: 34138
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۳
  • 279 بازدید
  • ۰
  • مانور انسداد شبکه های گازرسانی و قطع جریان گاز با مدیریت اداره گاز شهرستان لاهیجان از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲ مرداد ۹۷ به مدت ۲ ساعت برگزار گردید. رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم گفت: به منظور ارزیابی عملکرد سازمان های […]

    مانور انسداد شبکه های گازرسانی و قطع جریان گاز در لاهیجان برگزار شد
  • مانور انسداد شبکه های گازرسانی و قطع جریان گاز با مدیریت اداره گاز شهرستان لاهیجان از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲ مرداد ۹۷ به مدت ۲ ساعت برگزار گردید.

    رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم گفت: به منظور ارزیابی عملکرد سازمان های عملیاتی مانور انسداد شبکه های گازرسانی و قطع جریان گاز در این شهرستان باحضور نیروهای عملیاتی و امدادی اداره گاز شهرستان لاهیجان و همکاری شهرداری و آتش نشانی لاهیجان، اورژانس و هلال احمر لاهیجان، اداره برق لاهیجان، اداره اب روستایی لاهیجان و دهیاری و شورای محل بیجاربنه و با نظارت واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان گیلان با موفقیت برگزار گردید.

    رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان افزود: هدف از اجرای این مانور، آمادگی و افزایش توانمندی واحدهای عملیاتی برای توسعه روش های مقابله با بحران و مشارکت فعال واحدهای معین و سایر سازمانها بمنظور کاهش آسیب پذیری، حفظ زیرساخت های حیاتی و مدیریت بحران ناشی از تهدیدات و حوادث احتمالی می باشد.

    حیدری نژاد در پایان افزود: ارتباطات بین سازمانی در زمان مدیریت بحران از مهمترین عوامل تاثیرگذار در موفقیت سازمانهای خدماتی و امدادرسان می باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34138

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *