×

سرپرست فرمانداری رودسر:بهره برداری ازظرفیت های کلاچای/مسئولان برای توسعه بخش تلاش کنند

  • کد نوشته: 34251
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۷
  • 209 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رودسر با تأکید برلزوم بهره برداری از ظرفیت های بخش کلاچای از مسئولان خواست با نگاه مسئولانه به دنبال ارائه خدمات به مردم باشند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کلاچای که در سالن بصیرت اداره آموزش و پرورش بخش کلاچای شهرستان رودسر […]

    سرپرست فرمانداری رودسر:بهره برداری ازظرفیت های کلاچای/مسئولان برای توسعه بخش تلاش کنند
  • سرپرست فرمانداری رودسر با تأکید برلزوم بهره برداری از ظرفیت های بخش کلاچای از مسئولان خواست با نگاه مسئولانه به دنبال ارائه خدمات به مردم باشند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کلاچای که در سالن بصیرت اداره آموزش و پرورش بخش کلاچای شهرستان رودسر برگزار شد، اظهارکرد: برای رشد و توسعه جامعه کارگذاران دولت باید نگاه مسئولانه داشته باشد.

    وی با بیان اینکه مسئولیت امانتی است باید با تکیه برقدرت الهی آن را در مسیر درست هدایت کرد، افزود: استفاده از مسئولیت برای رسیدن به اهداف و منافع شخصی سبب می شود این امانت در مسیر نادرست حرکت کند.

    سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بخش کلاچای و لزوم بهره برداری از این ظرفیت ها برای رشد و توسعه این شهر، خاطرنشان کرد: بخش کلاچای پتانسیل های زیادی در بخش گردشگری، کشاورزی و نیروی انسانی دارد بنابراین مسئولان باید تلاش کنند تا این بخش را به جایگاه خود برسانند.

    وی همچنین با اشاره به احداث دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در این منطقه، تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اجرای این پروژه باشیم.

    وارسته با تأکید بر لزوم تعامل و همدلی میان دستگاه های اجرایی برای توسعه و رشد بخش کلاچای، ادامه داد: بخشدار جدید کلاچای باید در این زمینه گام بردارد.

    امام جمعه کلاچای در ادامه این مراسم نیز مسئولیت را بار امانتی برای مسئولان برشمرد و گفت: مسئولان باید از این فرصت برای ارائه خدمات بهتر و رشد و توسعه جامعه بهره گیری کنند.

    حجت الاسلام محمدحسن لطیفی با بیان اینکه شرایط امروز جامعه به گونه ای است که جناح بندی معنایی ندارد، ادامه داد: همه مسئولان باید با هوشیار و بصیرت برای خدمات رسانی بهتر و بهبود شرایط جامعه تلاش کنند.

    بخشدار جدید کلاچای نیز در ادامه این مراسم گفت: خدمت کردن در همه جای دنیا امری پسندیده و یک ارزش است.

    مهدی خلقی افزود: کلاچای دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی است تلاش می کنیم تا با تعامل گام های موثری در راستای توسعه این بخش برداریم.

    منبع: مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34251

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *