×

شهردار انزلی خبرداد: ۴۶ پروژه عمرانی مدیریت شهری انزلی در هفته دولت افتتاح می شود

  • کد نوشته: 34955
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۲
  • 92 بازدید
  • ۰
  • ۴۶ پروژه عمرانی مدیریت شهری انزلی در هفته دولت افتتاح می شود انزلی- شهردار انزلی با اشاره به برخی از پروژه های در دست اجرا از سوی این سازمان از بهره برداری ۴۶ پروژه عمرانی در حوزه مدیریت شهری در هفته دولت در انزلی خبرداد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حسن پور قربان […]

    شهردار انزلی خبرداد: ۴۶ پروژه عمرانی مدیریت شهری انزلی در هفته دولت افتتاح می شود
  • ۴۶ پروژه عمرانی مدیریت شهری انزلی در هفته دولت افتتاح می شود
    انزلی- شهردار انزلی با اشاره به برخی از پروژه های در دست اجرا از سوی این سازمان از بهره برداری ۴۶ پروژه عمرانی در حوزه مدیریت شهری در هفته دولت در انزلی خبرداد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حسن پور قربان بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان انزلی که در دفتر شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ۴۶ پروژه عمرانی با بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

    وی با اشاره به بودجه ۱۴۱ میلیارد تومانی شهرداری انزلیدر سال جاری، افزود: طی ماه های گذشته درآمدهای نقدی خوبی کسب شده و سرانه درآمد شهرداری را از ۶۷۵ هزار تومان به یک میلیون و ۶۵۷ هزار تومان افزایش رسیده که موفق به کسب رتبه خوبی در سطح استان شده ایم.

    شهردار انزلی با اشاره به پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری در ۹ ماه گذشته، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای بهبود زیر ساخت های شهری انجام شده و شهرداری به دنبال افزایش رضایتمندی در میان شهروندان است.

    پورقربان با اشاره به فعال سازی هیئت عالی سرمایه گذاری در شهردار انزلی، گفت: بافت و شرایط فیزیکی شهر انزلی به گونه است که باید از پتانسیل گردشگری و تفریحی استفاده کنیم.

    وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه برای توسعه هرچه بیشتر شهر انزلی، تصریح کرد: در تلاش هستیم محلی به عنوان کانون خبرنگاران برای انزلی تعریف شود.

    *مردم در مراجعه به شورای شهر دغدغه شهر را مطرح کنند

    در ادامه این نشست رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی اظهار کرد: متاسفانه بیشتر مطالبات مردم در مراجعه به شورای شهر، مشکلات شخصی بوده و کمتر کسی مشکلات و معضلات شهری را مطرح می کند.

    امیر احمدی فرد با بیان اینکه واقعیت های موجود نشان می دهد که تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله بسیاری وجود دارد، افزود: شورای پنجم در حالی شهرداری را تحویل گرفت که خزانه ان خالی بوده و امروز نیز حساب های شهرداری نیز مسدود است.

    وی به برخی از مشکلات حوزه شهری در انزلی نیز اشاره کرد و یادآور شد: از دادستان خواسته ام با افراد خاطی به شدت برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران شود.

    رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با اشاره به ایجاد فضای تعامل برای ارتباط با سایر دستگاه ها از جمله منطقه آزاد انزلی نیز اشاره کرد و گفت: تجربه مدیریت شهری، مدرک و رشته تحصیلی و برنامه ریزی برای فعالیت مستمر در شهر، ملاک انتخاب شهردار انزلی بوده است.

    احمدی فرد با اشاره به عدم همکاری مردم در برخی از موارد، خاطرنشان کرد: گفت : در ابتدای راه در ساخت سرویس بهداشتی و جمع آوری احشام و متکدیان با مخالف ها و موانع روبه رو بوده ایم.

    منبع: مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34955

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *