×

بیشتر روستاهای لنگرود از مراکز درمانی برخوردارند

  • کد نوشته: 35239
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۸
  • 239 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لنگرود گفت: بیشتر روستاهای این شهرستان از خانه بهداشت و مراکز درمانی برخوردار هستند و در این زمینه وضعیت مناسبی داریم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سیدرضا جوادپور روز شنبه با اشاره به ارائه خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: طرح پزشک خانواده در تمامی […]

    بیشتر روستاهای لنگرود از مراکز درمانی برخوردارند
  • فرماندار لنگرود گفت: بیشتر روستاهای این شهرستان از خانه بهداشت و مراکز درمانی برخوردار هستند و در این زمینه وضعیت مناسبی داریم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سیدرضا جوادپور روز شنبه با اشاره به ارائه خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: طرح پزشک خانواده در تمامی روستاهای لنگرود در حال اجراست و در همین راستا در حوزه بهداشت و درمان تقریبا اکثر روستاها و روستاهای اقماری آنها هم خانه بهداشت و مراکز درمانی دارند و ۲ بیمارستان هم در دست احداث است که یکی بیمارستان جدیدالاحداث است که جایگزین بیمارستان شهید امینی لنگرود می شود و ۱۳۲ تختخواب دارد و قصد داریم و این بیمارستان را تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسانیم . 
    وی افزود: ساخت این بیمارستان بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با ساخت آن ضریب درمانی این شهرستان ارتقا می یابد. 
    وی تصریح کرد: بیمارستان دیگر در حال ساخت در این شهرستان بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی است و این بیمارستان با تخصص چشم برای بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان و غرب مازندران در شهر کومله درحال ساخت است که تاکنون بیش از ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم طی دو سال آینده ساخت آن به اتمام برسد. 
    فرماندار لنگرود تاکید کرد: این بیمارستان با سرعت در حال ساخت است و مشکل تامین اعتبار هم ندارد و برای آن بیش از یکصد میلیارد تومان اعتبار تامین شده است. 
    جوادپور گفت: شهرستان لنگرود دانشکده پرستاری و پیراپزشکی دارد و اخیرا امتیاز راه اندازی دانشکده فناوری نوین هم گرفته و یک آزمایشگاه مرجع در لنگرود راه اندازی شده که وجود این واحدها در این شهرستان تاثیرگذار هستند. 
    شهرستان لنگرود با بیش از ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه بخش مرکزی ، کومله و اطاقور و پنج شهر در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35239

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *