×

کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دمای هوا در گیلان

  • کد نوشته: 35254
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۸
  • 150 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: با توجه به فعالیت توده هوای خنک و بارش زا شاهد کاهش ۴ تا ۸ درجه ‌ای دمای هوا در گیلان خواهیم بود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مازیار غلامی در گفت ‌وگویی گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای خنک و […]

    کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دمای هوا در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: با توجه به فعالیت توده هوای خنک و بارش زا شاهد کاهش ۴ تا ۸ درجه ‌ای دمای هوا در گیلان خواهیم بود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مازیار غلامی در گفت ‌وگویی گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای خنک و بارش زا به منطقه است. بر این اساس ضمن کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دما، بارندگی و وزش باد و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقویت ناپایداری‌ها طی یکشنبه عصر و شب تا دوشنبه بعدازظهر، بارندگی و وزش باد در بعضی نقاط شدید پیش‌بینی می‌شود.

    غلامی اضافه کرد: این سامانه بارشی به تدریج طی عصر و شب دوشنبه تضعیف خواهد شد و طی این مدت آسمان ارتفاعات و نواحی جنوبی استان صاف تا نیمه ابری،گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت بارش های تابستانه و شدید در بازه زمانی کوتاه مدت احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ‌ها در بعضی نقاط استان وجود دارد.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35254

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *