×

کشف چای احتکار شده ۶۰۰ میلیون تومانی

  • کد نوشته: 35299
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۹
  • 93 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۱۹ تن و ۱۴۰ کیلوگرم چای احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در پنج واحد انباری دپو و احتکاری در اردبیل کشف شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی‌استان اردبیل با اشاره به اینکه هر پنج انباری با دستور مقام قضایی […]

    کشف چای احتکار شده ۶۰۰ میلیون تومانی
  • فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۱۹ تن و ۱۴۰ کیلوگرم چای احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در پنج واحد انباری دپو و احتکاری در اردبیل کشف شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی‌استان اردبیل با اشاره به اینکه هر پنج انباری با دستور مقام قضایی پلمپ شد، افزود: ارزش چای‌های کشف شده ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

    وی همچنین افزود: روز گذشته نیز ماموران اداره نظارت بر اماکی عمومی‌فرماندهی انتظامی‌استان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی موفق به شناسایی یک انبار احتکار مقادیر قابل توجهی حبوبات و غلات به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در جاده اردبیل ، مغان شدند.

    فرمانده انتظامی‌استان اردبیل اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت مقابله با فعالیت‌های نا امن کنندگان اقتصاد کشور و افزایش اقدامات نظارتی و کنترلی بر چرخه بازار در اولویت برنامه‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان اردبیل با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

    منبع: نوش آنلاین

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35299

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *