×

قدردانی استاندار گیلان از ابراز همدردی به مناسبت درگذشت پدر گرانقدرشان

  • کد نوشته: 35382
  • ۱۳۹۷-۰۵-۳۰
  • 154 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم و نیز مسئولین که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم تشییع، ترحیم و یادبود پدر گرانقدرشان موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند؛ تشکر و قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ […]

    قدردانی استاندار گیلان از ابراز همدردی به مناسبت درگذشت پدر گرانقدرشان
  • استاندار گیلان با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم و نیز مسئولین که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم تشییع، ترحیم و یادبود پدر گرانقدرشان موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند؛ تشکر و قدردانی کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری با صدور پیامی از یکایک افرادی که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم‌های تشییع، ترحیم و یادبود پدر گرانقدرشان مرحوم ابوالشهید حاج عبدالحسین سالاری نسبت به بازماندگان ابراز همدردی نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

     
    متن پیام بدین شرح است:

     
    با امید به غفران و رحمت بیکران پروردگار متعال و طلب علو درجات برای مرحوم ابوی گرانقدرم، بر خود فرض می دانم از ابراز همدردی و همراهی صمیمانه دوستان و عزیزانی که با ارسال پیام تسلیت، شرکت در مراسم تشییع و ترحیم، موجبات شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند، تشکر و قدردانی نمایم.

    از خداوند متعال طول عمر، سلامتی و سرافرازی همگان را مسألت دارم.

     

    مصطفی سالاری

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35382

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *