×

۳۵۲ پروژه عمرانی در صومعه سرا به بهره برداری می رسد

  • کد نوشته: 35398
  • ۱۳۹۷-۰۵-۳۱
  • 65 بازدید
  • ۰
  • فرماندار صومعه سرا گفت: ۳۵۲ طرح عمرانی، اقتصادی و عام المنفعه با اعتبار ۵۰ میلیارد و۸۴۶ میلیون تومان طی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی فتح اللهی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: نگاه تک بعدی به پروژه […]

    ۳۵۲ پروژه عمرانی در صومعه سرا به بهره برداری می رسد
  • فرماندار صومعه سرا گفت: ۳۵۲ طرح عمرانی، اقتصادی و عام المنفعه با اعتبار ۵۰ میلیارد و۸۴۶ میلیون تومان طی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی فتح اللهی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: نگاه تک بعدی به پروژه ها نداشته ایم بلکه طرح های اقتصادی، عمرانی، ورزشی و فرهنگی در کنار هم رو به پیشرفت بوده و قابل بهره برداری در این ایام هستند.
    وی ادامه داد: رشد پروژه ها نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده بطوری که حتی چند پروژه سالن ورزشی که بیش از ۷۰ درصد رشد فیزیکی دارند را در زمانی دیگر با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهیم کرد.
    فتح اللهی تعامل و همکاری نماینده شهرستان و دیگر مسوولان را زمینه ساز توسعه بیشتر صومعه سرا عنوان و اضافه کرد: پروژه محور فومن و پونل به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده ای پیشرفت خوبی دارد و به همراه پروژه سد لاستیکی، کمربندی تولمشهر و اورژانس بیمارستان از پروژه های ملی در دست اجراست.
    وی طرح تجهیز، یکپارچه سازی و نوسازی اراضی و بانک های نشا را از جمله طرح های مهم حوزه کشاورزی این شهرستان ذکر کرد.
    شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. از دوم شهریورماه، هفته دولت آغاز می شود.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35398

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *