×

برگزاری نخستین جشنواره عکس بادام زمینی در آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 35432
  • ۱۳۹۷-۰۶-۰۱
  • 194 بازدید
  • ۰
  • رئیس ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: نخستین جشنواره عکس بادام زمینی به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه، در حاشیه برگزاری جشنواره بادام زمینی در این شهرستان برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،کمیل شریفی در گفت وگویی، از برگزاری نخستین جشنواره عکس بادام زمینی خبر داد و اظهار کرد: برای […]

    برگزاری نخستین جشنواره عکس بادام زمینی در آستانه اشرفیه
  • رئیس ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: نخستین جشنواره عکس بادام زمینی به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه، در حاشیه برگزاری جشنواره بادام زمینی در این شهرستان برگزار می شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،کمیل شریفی در گفت وگویی، از برگزاری نخستین جشنواره عکس بادام زمینی خبر داد و اظهار کرد: برای نخستین بار فرصت ارسال عکس های مربوط به بادام زمینی در دو بخش حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه، برای علاقمندان به شرکت در مسابقات عکاسی فراهم شده است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه، تولید بادام زمینی ارگانیک، فرآوری و بازار بادام زمینی، برداشت بادام زمینی و بادام زمینی و شور زندگی را از جمله محورهای این جشنواره دانست و گفت: این جشنواره در حاشیه جشنواره بادام زمینی شهرستان آستانه اشرفیه برگزار خواهد شد.

    وی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند عکس های ارسالی خود را از امروز لغایت ۱۲ شهریور ۹۷ به ایمیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه به آدرس «astaneh@farhang.gov.ir» و یا پیام رسان سروش به شماره ۰۹۱۱۲۴۳۸۳۷۵ ارسال کنند.

    شریفی خاطرنشان کرد: داوری آثار در روز ۱۳ شهریور توسط هیئت داوران صورت می پذیرد و در نهایت ۴۰ عکس برگزیده خواهد شد که برای هر عکس مبلغ ۵۰ هزار تومان جایزه نقدی تعیین گردیده است.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35432

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *