×

فرماندار فومن: برنامه‌ریزی برای آب اولویت نخست ما است

  • کد نوشته: 35569
  • ۱۳۹۷-۰۶-۰۵
  • 65 بازدید
  • ۰
  • فرماندار فومن گفت : توجه به عوامل توسعه‌ای عمرانی از الزامات توسعه است، اما نباید تنها معیار سنجش توسعه لحاظ شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فومن به ریاست محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن و با حضور حجت الاسلام افتخاری نماینده شهرستان های فومن و شفت، بخشدار سردار جنگل، […]

    فرماندار فومن: برنامه‌ریزی برای آب اولویت نخست ما است
  • فرماندار فومن گفت : توجه به عوامل توسعه‌ای عمرانی از الزامات توسعه است، اما نباید تنها معیار سنجش توسعه لحاظ شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فومن به ریاست محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن و با حضور حجت الاسلام افتخاری نماینده شهرستان های فومن و شفت، بخشدار سردار جنگل، دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان و ادارات و دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

    قاسم نژاد در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته دولت و با بیان این که جلسه امروز کمیته برنامه ریزی شهرستان فومن به توزیع اعتبارات اختصاص دارد، مجموع ارزش ریالی اعتبارات شهرستان فومن برای سال ۱۳۹۷ را ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که از این میان، ۳ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان از محل تملک استانی، ۱ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان از ۳ درصد نفت و گاز و همچنین ۱۳ میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان از جزء  ۱۸است.

    فرماندار فومن افزود: با تلاش ادارات و مسئولان شهرستان، میزان تخصیص این اعتبارات به ۱۰۰ درصد برسد. 

     وی همچنین به جهت عملکرد و وضعیت شهرستان، مسائل مربوط به آب را از اولویت های برنامه ریزی برای شهرستان فومن عنوان کرد.

    قاسم نژاد با اشاره به لزوم در نظر گرفتن ۵ تا ۸ درصد از اعتبارات از محل تملک استانی برای انجام پروژه های بنیاد مسکن که از الزامات بودجه ریزی است، افزود: اولویت باید با به روزرسانی طرح های هادی قدیمی باشد. همچنین سهم آب و فاضلاب روستایی را از محل تملک استانی نیز ۱۰ درصد اعلام شد.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35569

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *