×

با حضور ۴۰ اثر؛ سومین جشنواره مجسمه های شنی در شهرستان لنگرود برگزارشد

  • کد نوشته: 35774
  • ۱۳۹۷-۰۶-۱۰
  • 83 بازدید
  • ۰
  • سومین جشنواره مجسمه های شنی در ساحل چمخاله شهرستان لنگرود با حضور ۴۰ اثر از شش استان کشور برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، بعدازظهر جمعه سومین جشنواره مجسمه های شنی در ساحل چمخاله شهرستان لنگرود با حضور شرکت کنندگان، مردم محلی و مسئولان برگزار شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود […]

    با حضور ۴۰ اثر؛ سومین جشنواره مجسمه های شنی در شهرستان لنگرود برگزارشد
  • سومین جشنواره مجسمه های شنی در ساحل چمخاله شهرستان لنگرود با حضور ۴۰ اثر از شش استان کشور برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، بعدازظهر جمعه سومین جشنواره مجسمه های شنی در ساحل چمخاله شهرستان لنگرود با حضور شرکت کنندگان، مردم محلی و مسئولان برگزار شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود درحاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال سومین سال برگزاری این جشنواره است، اظهار کرد: ارتقای سطح کیفی فرهنگ بصری، کشف استعدادهای ناشناخته در زمینه مجسمه‌سازی و هنرهای محیطی از اهداف این جشنواره است.

    سهراب مقدسی افزود: معرفی شهرستان لنگرود به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری شمال کشور، جذب گردشگران داخلی و خارجی، پاسداشت ساحل دریا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مصداق‌های محیط زیست و اشاعه فرهنگ پاک نگهداشتن طبیعت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

    وی با اشاره به داوری آثار توسط استادان برجسته هنرهای تجسمی کشور، تصریح کرد: حسین طوسی، محمد ذبیح‌الله و عباس مجیدی هیئت داوران این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود همچنین با اشاره به ارتقای کیفیت برگزاری این جشنواره نسبت به سال گذشته، یادآورشد: ۴۰ اثر از شش استان تهران، گیلان، مازندران، کردستان،  آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در این جشنواره شرکت کرده اند.

    وی با بیان اینکه این جشنواره در دو گروه حرفه ای و آماتور برگزار شد، افزود: از ۴۰ اثر شرکت کننده ۱۶ اثر مربوطه به بخش حرفه ای است که از این میان سه اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده و سه اثر دیگر نیز با موضوعات زیست محیطی و فک خزری شایسته تقدیر شدند.

    منبع؛مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35774

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *