×

نخستین شماره خبرنامه داخلی فرمانداری لاهیجان منتشر شد

  • کد نوشته: 35826
  • ۱۳۹۷-۰۶-۱۱
  • 68 بازدید
  • ۰
  • نخستین شماره خبرنامه داخلی فرمانداری لاهیجان توسط روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای فرمانداری لاهیجان منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،برای اولین بار خبرنامه داخلی فرمانداری شهرستان لاهیجان به همت مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی این فرمانداری باهدف اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت تدبیر و امید و اخبار فرمانداری منتشر شد. نخستین شماره این […]

    نخستین شماره خبرنامه داخلی فرمانداری لاهیجان منتشر شد
  • نخستین شماره خبرنامه داخلی فرمانداری لاهیجان توسط روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای فرمانداری لاهیجان منتشر شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،برای اولین بار خبرنامه داخلی فرمانداری شهرستان لاهیجان به همت مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی این فرمانداری باهدف اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت تدبیر و امید و اخبار فرمانداری منتشر شد.

    نخستین شماره این خبرنامه به اخبار مهم هفته دولت در شهرستان لاهیجان اختصاص‌یافته و قرار است ازاین‌پس اخبار مهم هفته در قالب خبرنامه داخلی روابط عمومی فرمانداری لاهیجان منتشر و در مکان‌های تعبیه‌شده درون این فرمانداری نصب شود تا مراجعه‌کنندگان و مردم فهیم بتوانند به‌راحتی به آخرین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان دسترسی داشته و آن‌ها را مطالعه کنند.

    گفته می‌شود این برای نخستین بار است که در سطح فرمانداری‌های استان به‌منظور تسهیل و گسترش اطلاع‌رسانی، از خبرنامه داخلی استفاده می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35826

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *