×

میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت شد+سوابق کاری

  • کد نوشته: 36379
  • ۱۳۹۷-۰۶-۲۶
  • 83 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور، میرشمس مومنی زاده به عنوان فرماندار جدید رشت منصوب شده است و به همین دلیل مروری بر سوابق تحصیلی و کاری او داشته ایم. در حکم رحمانی فضلی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم […]

    میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت شد+سوابق کاری
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور، میرشمس مومنی زاده به عنوان فرماندار جدید رشت منصوب شده است و به همین دلیل مروری بر سوابق تحصیلی و کاری او داشته ایم.

    در حکم رحمانی فضلی آمده است:

    به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم گیلان به سمت فرماندار شهرستان رشت منصوب می‌شوید.

    امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی موفق باشید.

    پیش از این سید محمد احمدی مسئولیت فرمانداری رشت را بر عهده داشت که چندی پیش به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار گیلان منصوب شد.

    میرشمس مومنی زاده نیز پیش از این به عنوان فرماندار بندرانزلی مشغول فعالیت بود.

    در کارنامه مومنی زاده ۵۵ ساله، که متولد روستای نوخاله از بخش تولمات شهرستان صومعه سرااست علاوه بر فرمانداری بندرانزلی سوابقی چون فرمانداری فومن نیز به چشم می خورد.

    وی که از سال ۶۶ کارمند وزارت کشور شد از سال ۷۱ تا ۷۷ به مدت حدود شش سال شهردار صومعه سرا بود. پس از آن تا سال ۸۱ به مدت ۴ سال بخشدار مرکزی شهرستان صومعه سرا شد. او با حفظ سمت در مقطعی به عنوان معاون فرمانداری صومعه سرا نیز مشغول فعالیت شد. 

    میرشمس مومنی زاده از سال ۸۱ تا ۸۵ نزدیک به چهار سال معاون فرمانداری رضوانشهر را عهده دار شد و پس از آن بلافاصله رئیس گروه اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان شد و حدود ۸ سال تا سال ۹۳ در این مسئولیت حضور داشت. با روی کار آمدن حسن روحانی، از اواخر سال ۹۳ به عنوان فرماندار شهرستان فومن منصوب شد و دو سال بعد فرماندار بندر انزلی شد. حضور او در بندر انزلی در کمتر از دو سال پایان یافت و مومنی زاده اکنون به عنوان فرماندار جدید رشت منصوب شده است. 

    وی در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری برنامه ریزی روستایی است و کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی و کارشناسی مدیریت نیز در سوابق تحصیلی او به چشم می خورد.

    میرشمس مومنی زاده در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از حوزه انتخابیه شهرستان صومعه سرا کاندیدا بوده است.

    مومنی زاده همچنین صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته نامه گیل سداد است و در کارنامه او سوابق فرهنگی و اجتماعی فراوانی نیز به چشم می خورد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36379

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *