×

پیام تسلیت سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد نوشته: 36469
  • ۱۳۹۷-۰۶-۲۸
  • 218 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان طی پیامی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: نهضت حسینی با تاثیری شگرف در ایام و ارض، سرآغاز رویشی عاشورایی است که جوششی بی نظیر را در تاریخ به وجود آورده و این خروش و […]

    پیام تسلیت سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان طی پیامی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    نهضت حسینی با تاثیری شگرف در ایام و ارض، سرآغاز رویشی عاشورایی است که جوششی بی نظیر را در تاریخ به وجود آورده و این خروش و جوشش، هر سال پرشورتر از سال قبل ندای لبیک به “هل من ناصر ینصرنی” اباعبدالله الحسین (ع) را فریاد می زند.

    به راستی که قیام عاشورا پیام روشنی بخش تمامی پیامبران را از حنجره امام حسین (ع) و حسینیان فریاد زد تا عاشقان سوخته دل و تشنگان حقیقت را شوریده تر کند و از این راه است که بصیرت عاشورایی روز به روز در جامعه جهانی فراگیرتر شده و خواهد شد.

    تاسوعا و عاشورای حسینی به یقین فرصت مغتنمی برای اندیشیدن به ابعاد واقعه عاشورا و الگو قراردادن آموزه های این واقعه بزرگ است، که در این مجال این ایام را تسلیت گفته و امیدواریم عزاداری تمامی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مقبول درگاه حضرت احدیت واقع شود.

    امیر جانبازی
    سرپرست فرمانداری لاهیجان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36469

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *