×

بهار علم کلاس اولی در گیلان آغاز شد

  • کد نوشته: 36552
  • ۱۳۹۷-۰۶-۳۱
  • 85 بازدید
  • ۰
  • بهار علم و دانش افزون بر ۳۲ هزار کلاس اولی امروز (شنبه) با نواختن زنگ شکوفه های حسینی همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شد. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: سال تحصیلی ۳۲ هزار و ۱۹۰ کلاس اولی از امروز (شنبه) در شهرستان های مختلف استان آغاز شده […]

    بهار علم کلاس اولی در گیلان آغاز شد
  • بهار علم و دانش افزون بر ۳۲ هزار کلاس اولی امروز (شنبه) با نواختن زنگ شکوفه های حسینی همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شد.

    معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: سال تحصیلی ۳۲ هزار و ۱۹۰ کلاس اولی از امروز (شنبه) در شهرستان های مختلف استان آغاز شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سیروس محمدی در حاشیه آیین بازگشایی سال تحصیلی کلاس اولی ها در مدرسه پسرانه نبوت در گفت و گویی افزود: ۲۸ هزار و ۵۴۲ دانش آموز هفتم با برگزاری جشن جوانه ها سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ را آغاز کردند.

    وی تعداد دانش آموزان پیش دبستانی (غنچه ها) برای سال تحصیلی جدید را حدود ۲۵ هزار نفر عنوان و اظهار کرد: افزون بر ۹ هزار کلاس درس مقطع ابتدایی برای سال تحصیلی جدید آماده شده است.
    معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان از معلمان خواست تا به روز بوده و اطلاعات علمی بالایی داشته باشند و مهارت های زندگی را نیز به دانش آموزان بیاموزند.

    بر اساس آخرین آمار، بیش از ۳۷۵ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند.

    افزون بر ۲۷ هزار فرهنگی نیز برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده اند.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36552

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *