×

بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی ایران شاخه گیلان در خصوص حادثه تروریستی اهواز

  • کد نوشته: 36560
  • ۱۳۹۷-۰۶-۳۱
  • 82 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در پی حادثه دلخراش تروریستی صبح امروز اهواز، حزب وحدت و همکاری ملی شاخه گیلان طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی به مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم در ماه محرم و در شبهای عاشورا […]

    بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی ایران  شاخه گیلان در خصوص حادثه تروریستی اهواز
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در پی حادثه دلخراش تروریستی صبح امروز اهواز، حزب وحدت و همکاری ملی شاخه گیلان طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی به مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    در ماه محرم و در شبهای عاشورا و سالروز شهادت امام سجاد(ع) که همه مسلمانان جهان و ایران در حال عزاداری و خودسازی هستند، واقعه ای تلخ و ناگوار در اهواز رخ داد.
    در این حادثه تروریستی، چندتن از هموطنان عزیز و ارتشیان باغیرت اهواز به گلوله بسته شدند و به شهادت رسیدند.
    در شرایطی که کشور بیش از گذشته به آرامش نیازمند است، دشمنان قسم خورده ملت ایران در عملیاتی کور و کاملا پوچ، مردم کوچه و خیابان را به گلوله می بندند. ولی با این اقدامات پوچ، هرگز نخواهند توانست به امنیت و اتحاد ناگسستنی ملت ایران لطمه ای وارد سازند.چون ملت غیور و بزرگ ایران در طول سالهای گذشته به خوبی نشان دادند که آموخته اند چگونه از بحران های کوچک و بزرگ به سلامت و با عزت کامل عبور نمایند.
    ما اعضای شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران( شاخه گیلان ) ضمن محکومیت این حادثه دلخراش و ناگوار و تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه، یک صدا و راسخ میگوییم ایران وطنم تو را میستایم و تا آخرین قطره خون برای عزت و جاودانی تو ایستادگی میکنم.

    حزب وحدت و همکاری ملی ایران
    شاخه گیلان
    یکم مهر ۱۳۹۷

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36560

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *