×

پیام تبریک فرماندار سیاهکل بمناسبت اول مهرماه ،آغاز سال تحصیلی

  • کد نوشته: 36571
  • ۱۳۹۷-۰۷-۰۱
  • 159 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در پیامی اول مهرماه ،فرارسیدن سال تحصیلی دانش آموزان را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم فصل پاییز و آغاز ماه مهر در کشور ما همراه با آغاز بازگشایى مدارس و دانشگاهها در حقیقت فصل با شکوهى را با حضور […]

    پیام تبریک فرماندار سیاهکل بمناسبت اول مهرماه ،آغاز سال تحصیلی
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در پیامی اول مهرماه ،فرارسیدن سال تحصیلی دانش آموزان را تبریک گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    فصل پاییز و آغاز ماه مهر در کشور ما همراه با آغاز بازگشایى مدارس و دانشگاهها در حقیقت فصل با شکوهى را با حضور چندین میلیون دانش ‏آموز و دانشجو رقم می زند.
    در این میان توجه جدى به تأثیر فعالیت‏هاى علمى این اقشار و تأثیرگذار در رشد علمى کلان کشور از یکسو و عنایت به سایر کارکردهاى محیطهاى علمى – آموزشى که ساعت ‏هاى زیادى از حیات مؤثر آن‏ها را در بر می گیرد، بسیار حائز اهمیت است.
    مسأله فرهنگ و تعلیم و تربیت و نقش فرهنگ ‏سازان در جامعه نقش اول است. در میان فرهنگ‏ سازان، مدرسه و معلم اصل و پایه هستند و می ‏توان گفت مدرسه و معلم، سنگر حقیقى فرهنگى هستند، که بیشترین مخاطب یعنى دانش ‏آموزان را مستقیم و خانواده ‏هاى آنان را غیرمستقیم پوشش می دهند.
    شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش شهرستان تبریک عرض می نمایم و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند مهربان خواستارم.

    رضا اسلامی
    فرماندار شهرستان سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36571

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *