×

بارندگی های پراکنده در گیلان تا فردا ادامه دارد

  • کد نوشته: 36593
  • ۱۳۹۷-۰۷-۰۱
  • 201 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: تا فردا (دوشنبه) بارندگی های پراکنده، گاهی افزایش ابر و وزش باد در استان ادامه دارد. به گزارش گیل و دیلم،مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: نقشه های هواشناسی نشاندهنده فعالیت توده هوای کم و بیش ناپایدار در منطقه است که […]

    بارندگی های پراکنده در گیلان تا فردا ادامه دارد
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: تا فردا (دوشنبه) بارندگی های پراکنده، گاهی افزایش ابر و وزش باد در استان ادامه دارد.

    به گزارش گیل و دیلم،مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: نقشه های هواشناسی نشاندهنده فعالیت توده هوای کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۴۸ ساعت آینده گاهی افزایش ابر، وزش باد و بارندگی و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.
    وی ادامه داد: طی سه شنبه هفته جاری ضمن پایداری جو و به سبب شکل گیری جریانات جنوبی، افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بارندگی پراکنده، احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز همین وضعیت را پیش بینی کرد.
    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۸ درجه مربوط به شهرهای رودبار، منجیل، رشت و انزلی و کمینه دما را مربوط به شهرهای دیلمان، ماسوله و جیرنده با ۱۳ درجه ذکر کرد.
    به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به ماسوله و آستارا با ۲.۸ بارندگی بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36593

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *