×

فرماندار صومعه‌سرا: منطقه “بهمبر” در محاصره سیل است

  • کد نوشته: 36766
  • ۱۳۹۷-۰۷-۰۶
  • 53 بازدید
  • ۰
  • فرماندار صومعه‌سرا‌ گفت‌:‌ به علت جاری شدن سیل در صومعه‌سرا منازل مسکونی اهالی منطقه بهمبر این شهرستان در محاصره آب قرار گرفته‌اند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی فتح‌اللهی اظهار داشت:‌ به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب شهرستان صومعه‌سرا با طغیان گسترده رودخانه‌ها مواجه است به‌طوری که منازل مسکونی و مردم […]

    فرماندار صومعه‌سرا: منطقه “بهمبر” در محاصره سیل است
  • فرماندار صومعه‌سرا‌ گفت‌:‌ به علت جاری شدن سیل در صومعه‌سرا منازل مسکونی اهالی منطقه بهمبر این شهرستان در محاصره آب قرار گرفته‌اند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی فتح‌اللهی اظهار داشت:‌ به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب شهرستان صومعه‌سرا با طغیان گسترده رودخانه‌ها مواجه است به‌طوری که منازل مسکونی و مردم اهالی بهمبر در محاصره آب قرار گرفته‌اند.

    فرماندار صومعه‌سرا عنوان کرد:‌ بارش‌های باران از اواخر دیشب در صومعه‌سرا اتفاق افتاده است که به علت حجم بسیار زیاد بارش‌ها و حجم محدود رودخانه‌های منطقه،‌ شاهد آبگرفتگی گسترده در نقاط مختلف این شهرستان هستیم.

    فتح‌اللهی ابراز داشت:‌ بارش‌ باران همچنان در شهرستان صومعه‌سرا ادامه دارد اما با تلاش و کوشش فراوان نیروهای مختلف و عوامل دستگاه‌های اجرایی بخش زیادی از مشکلات منطقه ضیابر که در محاصره آب بودند رفع شده است.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به حساسیت موضوع و گرفتار شدن مردم در مناطق سیل‌زده شهرستان صومعه‌سرا‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی،‌ نیروهای هلال احمر،‌ اداره راه، و سایر ادارات دیگر مشغول رفع مشکلات اهالی هستند.

    فرماندار صومعه‌سرا اظهار داشت:‌ امکاناتی از قبیل آب،‌ برق و گاز مردم در مناطق سیل‌زده قطع نیست اما برق برخی از منازل مسکونی در نقاط حساس که با آبگرفتگی بسیار گسترده مواجه هستند به جهت جلوگیری از اتصال خطوط قطع شده است.

    فتح‌اللهی خاطرنشان کرد:‌ با وجود تلاش و کوشش گسترده نیروهای خدمات‌رسان، منازل مسکونی برخی از مردم در صومعه‌سرا به زیر آب رفته و تعدادی از کارخانجات شالیکوبی نیز با آبگرفتگی انبارهای شلتوک خود مواجه هستند.

    وی از آماده کردن مساجد برای اسکان مردم خبر داد و گفت:‌ با توجه به بارش شدید باران برخی از منازل مسکونی در مناطق مختلف شهرستان صومعه‌سرا که در معرض تهدید آبگرفتگی بودند تخلیه و اهال آن به محل‌های امن منتقل شدند.

    فرماندار صومعه‌سرا عنوان کرد:‌ جاده‌ها و راه‌های دسترسی در مناطق مختلف شهرستان صومعه‌سرا به علت حضور نیروهای امدادی و خدمات رسان فعلاً با مشکل خاص و آن‌چنانی مواجه نیستند و تنها معضل موجود منازل محاصره شده در آب برخی از مردم در منطقه بهمبر است.

    فتح‌اللهی از مهیا کردن قایق‌های لاستیکی برای جابه‌جایی و انتقال مردم از مناطق گرفتار در سیل خبر داد و گفت:‌ منطقه بهمبر شهرستان صومعه‌سرا به‌دلیل جلگه‌ای بودن و سرازیر شدن آب باران سایر شهرستان‌ها به داخل رودخانه‌هایش در حال حاضر با مشکلات جدی مواجه است.

    وی با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی در حال رفع مشکل اهالی بهمبر صومعه‌سرا هستند افزود:‌ امیدواریم با روند کاهشی بارش باران در ساعات آینده و تلاش عوامل امدادی و خدماتی بتوانیم نسبت به هدایت جریان آب‌ و نجات مردم گرفتار در سیل اقدام کنیم

    منبع:تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36766

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *