×

امام‌جمعه سیاهکل: سیاهکل در زمینه گردشگری بسیار غنی است

  • کد نوشته: 36771
  • ۱۳۹۷-۰۷-۰۶
  • 157 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود کشور گفت: دشمنان در حال ترور اقتصادی ایران هستند، باید با کار جهادی و همت همه مردم و مسئولین نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کنیم. به گزارش گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دشمنان در حال […]

    امام‌جمعه سیاهکل: سیاهکل در زمینه گردشگری بسیار غنی است
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود کشور گفت: دشمنان در حال ترور اقتصادی ایران هستند، باید با کار جهادی و همت همه مردم و مسئولین نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کنیم.

    به گزارش گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دشمنان در حال ترور اقتصادی ایران هستند، باید با کار جهادی و همت همه مردم و مسئولین نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کنیم.

    وی با تبریک آغاز هفته مدارس و تعلیم و تربیت گفت: تمامی تلاش عزیزان آموزش‌وپرورش باید تعلیم و تربیت دانش آموزان باشد و امسال باید رتبه‌های بهتری داشته باشیم.

    امام‌جمعه سیاهکل با تبریک به مناسبت هفته گردشگری به فعالان این عرصه خاطرنشان کرد: سیاهکل در زمینه گردشگری بسیار غنی است، زیرساخت‌های گردشگری باید انجام شده و با گردشگران نیز خوش‌رفتاری کرد.

    شکسته‌دل با اذعان به اینکه خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است بیان کرد: حرکت بسیار پلید و مضحکانه‌ای که گروه‌های تروریستی در اهواز انجام دادند، نشانه حقارت آن‌ها است که هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند.

    وی با محکوم کردن حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح و مردم در اهواز گفت: کار بزرگی نیست که بچه چهارساله را بکشی، چرا مردم را کشتند، با این کار قدرت ما را بیشتر کردند.

    امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه ما را بکشید و انقلاب ما را پربارتر کنید افزود: برای ما در خانه مردن ننگ است، ما سیم‌خاردار را از جاهای دیگر تهیه می‌کردیم ولی مقابل شما ایستادیم.

    شکسته‌دل با اشاره به خباثت‌های دشمنان علیه مردم ایران گفت: اسم رضا پهلوی را می‌آورند، همان کسی که به ترامپ زنگ‌زده تا به ایران حمله نظامی کند، آیا این آدم غیرت دارد؟

    وی با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: قبل از انقلاب فقط ۳۲ درصد زنان سواد داشتند، اما پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بانوان ما علاوه برداشتن تحصیلات عالیه؛ در منصب‌های مختلف نیز حضور دارند و به پیشرفت کشور کمک می‌کنند.

    امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه الآن که دیگر حرفی در بحث قدرت ایران نمانده است تصریح کرد: در ۴۰۰ سال گذشته ایران هیچ‌وقت هم‌چین قدرتی نداشته است، از هخامنشیان تاکنون ایران هیچ‌وقت هم‌چین نفوذی نداشته است و در ۱۰ سال آینده جزو بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشورهای دنیا خواهد بود.

    شکسته‌دل با اشاره به جنایت‌هایی که در سوریه شده است گفت: سالیان سال است که میگویند اسد باید از سوریه برود، اما ایران تنها پشت او ایستاد.

    منبع: فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36771

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *