×

معاون مدیریت بحران استانداری گیلان: ۵۰ واحد مسکونی صومعه سرا دچار آبگرفتگی شدند

  • کد نوشته: 36813
  • ۱۳۹۷-۰۷-۰۷
  • 119 بازدید
  • ۰
  • معاون مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: ۵۰ واحد مسکونی شهرستان صومعه سرا در بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه‌ها دچار آبگرفتگی شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،کاظم یوسفی در گفت ‌وگویی گفت: بر اثر بارش شدید در شهرستان صومعه سرا شاهد آبگرفتگی منازل منطقه ضیابر بوده‌ایم که بر این اساس ۲۰۰ خانوار […]

    معاون مدیریت بحران استانداری گیلان: ۵۰ واحد مسکونی صومعه سرا دچار آبگرفتگی شدند
  • معاون مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: ۵۰ واحد مسکونی شهرستان صومعه سرا در بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه‌ها دچار آبگرفتگی شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،کاظم یوسفی در گفت ‌وگویی گفت: بر اثر بارش شدید در شهرستان صومعه سرا شاهد آبگرفتگی منازل منطقه ضیابر بوده‌ایم که بر این اساس ۲۰۰ خانوار آسیب دیده و ۵۰ خانه دچار آبگرفتگی شده است و علاوه بر آن شاهد آبگرفتگی انبارهای برنج و طویله های روستاییان در این مناطق بوده ایم. 

    وی ارتفاع آبگرفتگی برخی از واحدهای مسکونی را ۸۰ سانتیمتر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر همه مسئولان و دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق سیل زده حاضر هستند.

    معاون مدیریت بحران استانداری گیلان ادامه داد: بر اثر بارش شدید ۲۰۰ هکتار از مزارع و باغ های این منطقه آسیب دیده اند و همچنین حدود ۳۰ کیلومتر راه روستایی دچار آسیب به دلیل سیل و رانش شده اند.

    یوسفی اضافه کرد: ۲۰ دهنه پل در روستاهای صومعه سرا دچار خسارت شده اند و به ۷۰ تیر برق آسیب وارد شده است.

    معاون مدیریت بحران استانداری گیلان تاکید کرد: هنوز برآورد اولیه برای تعیین خسارت صورت نگرفته است و در تلاش برای خدمات رسانی به مردم این منطقه هستیم.

    وی تصریح کرد: افرادی که خانه هایشان دچار آبگرفتگی شده توسط نیروهای هلال احمر به مناطق امن منتقل و اسکان داده شده‌اند. 

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36813

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *