×

برای چندمین مرتبه در ماه های اخیر | همراهی ویژه خانم مدیر کل با نمایندگان مخالف دولت

  • کد نوشته: 37030
  • ۱۳۹۷-۰۷-۱۳
  • 131 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پس از انتقادات فراوان ، پیرامون نحوه عملکرد مدیر کل سابق ورزش و جوانان گیلان و اعلام نارضایتی قشر عظیمی از جامعه ورزشی که منجر به تغییر ریاست کل اداره ورزش و جوانان گیلان شد ، این بار خانم مدیر کل به عنوان اولین مدیر کل زن […]

    برای چندمین مرتبه در ماه های اخیر | همراهی ویژه خانم مدیر کل با نمایندگان مخالف دولت
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پس از انتقادات فراوان ، پیرامون نحوه عملکرد مدیر کل سابق ورزش و جوانان گیلان و اعلام نارضایتی قشر عظیمی از جامعه ورزشی که منجر به تغییر ریاست کل اداره ورزش و جوانان گیلان شد ، این بار خانم مدیر کل به عنوان اولین مدیر کل زن تاریخ ورزش ایران ، جایگزین مسعود رهنما در این سمت شد .
    انتصابی که از ابتدا هم احساسی به نظر می رسیده و غیر اصولی و تخصصی !

    از دخالت در سیستم مدیریتی باشگاه سپید رود تا انتصابات عجولانه ای که هر کدام شان بر ضعف مدیریتی بانوی مدیر کل صحه گذارده و حواشی مختص خود را بدنبال داشته است .

    اما آخرین شنیده ها حکایت از این دارد این بار و برای چندمین مرتبه ، مریم بخشی در حالیکه هنوز تجربه ی یک سال مدیر کلی خود را به پایان نرسانده و بی شک ، و این را مدیون توجه ویژه به بانوان در دولت تدبیر و امید خصوصا نظر لطف و عنایت استاندار معزز گیلان است ، امتیاز دهی های بی حد و مرز خود به نمایندگان مخالف دولت را از سر گرفته است . آن هم فردی که سابقه توهین جسورانه به نماینده عالی دولت در یکی از شهرستان های شرق گیلان را در کارنامه درخشان عملکرد خود به ثبت رسانده است و اخیرا نیز استاندار گیلان را مورد شدیدترین حملات خود قرار داده است .

    آیا بانوی مدیر کل، همراهی با دولت و حامیانش را سرلوحه ی اعمال مدیریتش اش قرار می دهد ؟ یا همچنان برای ابقا در این سمت ، بدنبال جلب رضایت و توجه ویژه ی نمایندگان مخالف دولت است ؟

    امید است وزیر محبوب ، توانمند و خوشنام ورزش و جوانان که پیش از این سابقه حضور در گیلان را نیز داشته ، در جریان این دست اقدامات خانم مدیر کل باشند !

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37030

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *