×

اقدامات شهرداری چاف و چمخاله در سیل اخیر + تصاویر

  • کد نوشته: 37163
  • ۱۳۹۷-۰۷-۱۶
  • 102 بازدید
  • ۰
  • شهر چاف و چمخاله لنگرود همواره در معرض خسارت حوادث قهری بوده و هست اما اتخاذ سیاست درست و مدیریت مناسب در زمان سیل اخیر موجب شده مشکلات به حداقل برسد و تیم مدیریت شهری چاف و چمخاله با همکاری سایر دستگاه ها و با حمایت های لازم از مردم، شهروندان متحمل کمترین خسارت و آسیب […]

    اقدامات شهرداری چاف و چمخاله در سیل اخیر + تصاویر
  • شهر چاف و چمخاله لنگرود همواره در معرض خسارت حوادث قهری بوده و هست اما اتخاذ سیاست درست و مدیریت مناسب در زمان سیل اخیر موجب شده مشکلات به حداقل برسد و تیم مدیریت شهری چاف و چمخاله با همکاری سایر دستگاه ها و با حمایت های لازم از مردم، شهروندان متحمل کمترین خسارت و آسیب شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، در طول مدت زمانی که سیلاب در شهر جریان می‌یابد، خیابان‌ها مبدل به رودخانه‌های روان می‌گردند، و طبقات زیرزمینی و پل‌ها از آنجائی که با آب پر می‌شوند، می‌توانند حتی منجر به مرگ و میر نیز شوند.

    برخی عوامل به جاری شدن سیلاب کمک می‌کنند. دو عامل کلیدی، شدت بارندگی و مدت زمان آن می‌باشد. شدت، سیلاب‌ها به میزان بارندگی و مدت زمان بارندگی بستگی دارد. همچنین، نقشه‌‌برداری (توپوگرافی)، وضعیت خاک و پوشش زمین نقش مهمی ایفاء می‌کنند.

    شهر چاف و چمخاله لنگرود همواره در معرض خسارت حوادث قهری بوده و هست اما اتخاذ سیاست درست و مدیریت مناسب در زمان سیل اخیر موجب شده مشکلات به حداقل برسد و تیم مدیریت شهری چاف و چمخاله با همکاری سایر دستگاه ها و با حمایت های لازم از مردم، شهروندان متحمل کمترین خسارت و آسیب شدند.

     

    در ذیل برخی از اقدامات شهرداری چاف و چمخاله در سیل مهرماه ۹۷ را در قاب تصویر و ویدیو مشاهده می کنید:

     

     

     

     

     

     

    منبع: تابناک

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37163

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *