×

بارندگی ها در گیلان تا دو روز آینده ادامه دارد

  • کد نوشته: 38106
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۰
  • 114 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به تقویت تدریجی سامانه بارشی در منطقه گفت: بارندگی ها در استان تا شنبه هفته آینده ادامه دارد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی سامانه بارشی در منطقه است که […]

    بارندگی ها در گیلان تا دو روز آینده ادامه دارد
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به تقویت تدریجی سامانه بارشی در منطقه گفت: بارندگی ها در استان تا شنبه هفته آینده ادامه دارد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی سامانه بارشی در منطقه است که بر این اساس طی ۴۸ ساعت آینده، ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) و در ارتفاعات بارش برف مورد انتظار است.
    وی ادامه داد: بتدریج از شنبه هفته آینده بویژه عصر و شب، کاهش ناپایداری و ابر و همچنین روند افزایش دما پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد (به ویژه عصر و شب پاره ای نقاط شدید) عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد(بعضی نقاط شدید) ، کاهش نسبی دما، ارتفاعات بارش برف، بتدریج طی عصر و شب کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۲۳ درجه مربوط به رشت و کمینه دمای فردا را با سه درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38106

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *