×

گوزن های پارک سیاهداران تالش یک نگهبان را کشتند

  • کد نوشته: 38124
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۱
  • 103 بازدید
  • ۰
  • یکی از نگهبانان پارک سیاهداران شهر تالش در غرب استان گیلان، به علت حمله گوزن های این پارک، کشته شد. به گزارش گیل و دیلم ،یک مقام آگاه در شهرداری تالش که خواست نامی از او در خبر برده نشود، عصر پنجشنبه گفت: این حادثه صبح امروز و بعد از ورود یکی از نگهبانان به […]

    گوزن های پارک سیاهداران تالش یک نگهبان را کشتند
  • یکی از نگهبانان پارک سیاهداران شهر تالش در غرب استان گیلان، به علت حمله گوزن های این پارک، کشته شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،یک مقام آگاه در شهرداری تالش که خواست نامی از او در خبر برده نشود، عصر پنجشنبه گفت: این حادثه صبح امروز و بعد از ورود یکی از نگهبانان به داخل محل نگهداری گوزن ها جهت واکسیناسیون آنها روی داد.

    وی افزود: نگهبان دیگر پارک با مشاهده حمله ناگهانی گوزن ها، برای کمک به همکار خود وارد پارک شده بود ولی متاسفانه در نتیجه این درگیری، نگهبان ۲۴ ساله فوت کرد و نگهبان دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

    وی اظهار کرد: پارک سیاهداران هشت نگهبان دارد و با هماهنگی محیط زیست اداره می شود و تاکنون، چنین اتفاقی در آن روی نداده بود.

    این مقام مسئول ادامه داد: این پارک به مساحت ۳۶ هزار هکتار در جنوب غربی هشتپر (مرکز شهرستان تالش) از سال ۸۷ افتتاح شده و حدود ۲۰ راس گوزن و مرال در آن نگهداری می شود و شهرداری با استقرار وسایل و تجهیزات تفریحی نظیر سورتمه ریلی، بخشی از آن را به منطقه ای گردشگری تبدیل کرده است. 

    سیاه داران در گذشته، یکی از نقاط روستایی تالش بوده و به علت داشتن درختان سیاه و بلند بلوط و آزاد، به این نام مشهور شده است.

    شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38124

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *