×

پدر انتقال خون گیلان درگذشت

  • کد نوشته: 38127
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۱
  • 57 بازدید
  • ۰
  • دکتر سید نورالدین مستشاری پیر سفیدپوشان سلامت و پدر انتقال خون استان گیلان درگذشت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان، در اردیبهشت ۱۳۴۷ بانک خون گیلان به ریاست دکتر سیدنورالدین مستشاری تاسیس شد و اولین مرد میدان که پرتوان خانه ای بنیان نهاد […]

    پدر انتقال خون گیلان درگذشت
  • دکتر سید نورالدین مستشاری پیر سفیدپوشان سلامت و پدر انتقال خون استان گیلان درگذشت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان، در اردیبهشت ۱۳۴۷ بانک خون گیلان به ریاست دکتر سیدنورالدین مستشاری تاسیس شد و اولین مرد میدان که پرتوان خانه ای بنیان نهاد تا شاکله این سازمان در گیلان شکل بگیرد. 

    سید نورالدین مستشاری مدیری مدبر و مردی دلسوز بود که مشق عشق را در انتقال خون بنیان نهاد تا عاشقانه های سفیدپوش انتقال خون جاودانه باشد.

    دکتر سیدنورالدین مستشاری سرآغاز نسل جدید اهدای خون و منشا تحولات عظیم در انتقال خون استان گیلان بود و بی شک ضایعه درگذشت ایشان غمی بزرگ و فقدانی عظیم است.

    انتقال خون استان گیلان در پیام تسلیت خود درگذشت سیدنورالدین مستشاری پدر انتقال خون گیلان را به جامعه پزشکان و سازمان انتقال خون کشور ، گیلانیان و خانواده داغدارشان تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده او صبر و شکیبایی مسئلت کرده است.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38127

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *