×

بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی ایران (شاخه گیلان) در خصوص انتخاب شهردار رشت

  • کد نوشته: 38136
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۱
  • 144 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ،حزب وحدت و همکاری ملی ایران (شاخه گیلان) با انتشار بیانیه ای در خصوص انتخاب شهردار رشت، از جمشید رسایی یکی از کاندیداهای این سمت اعلام حمایت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی مردم فهیم رشت در اردیبهشت ۱۳۹۶ در پای صندوق های رای حاضر شدند و […]

    بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی ایران (شاخه گیلان) در خصوص انتخاب شهردار رشت
  • به گزارش گیل و دیلم ،حزب وحدت و همکاری ملی ایران (شاخه گیلان) با انتشار بیانیه ای در خصوص انتخاب شهردار رشت، از جمشید رسایی یکی از کاندیداهای این سمت اعلام حمایت کرد.

    متن بیانیه به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    مردم فهیم رشت در اردیبهشت ۱۳۹۶ در پای صندوق های رای حاضر شدند و با امید و آرزو اسامی کاندیداهای مدنظر خود را در برگه رای نوشتند .
    به امید آنکه اوضاع شهر رشت سامان یابد و مشکلات شهری حل گردد.
    با آرزوی آنکه شهر رشت هم به مانند دیگر شهرهای ایران مشکلات اولیه شهری را نداشته باشد .
    اما این آرزو و امید تا به امروز محقق نشده است و اگر وضعیت اسفبار فعلی ادامه یابد ، قطعآ مردم رشت از این شورا هم ناامید خواهند شد.
    شهر رشت و شورای شهر رشت در یکی از حساس ترین دوره های حیات خود قرار دارد مدتهاست که رشت شهردار ندارد و در طول ماههای گذشته کار عمرانی مناسبی در رشت مشاهده نشده است و اکثریت کارکنان شهرداری رشت از وضیعت بوجود آمده ناراحت و ناامید هستند.
    قرار است در روزهای آتی شورای اسلامی شهر ، شهردار رشت را انتخاب نمایند ، با نگاهی به کارنامه و سوابق کاندیداهای شهرداری رشت در این مقطع ، می توان نتیجه گرفت که در میان گزینه های شهرداری کسی جزء مهندس جمشید رسایی نمیتواند در مدیریت شهری موفق و تاثیرگذار باشد.
    کارنامه رسایی در مسئولیتهای مختلف گویای این نکته است که وی میتواند شهر رشت و شهرداری آن را از بحران فعلی نجات دهد.
    حزب وحدت و همکاری ملی ایران شاخه گیلان با حمایت از مهندس رسایی ، از اعضای شورای اسلامی شهر رشت میخواهد تا برای انتخاب شهردار رشت ، به گزینه اصلح و کارآمد یعنی مهندس جمشید رسایی رای بدهند.
    در غیر اینصورت ، شهر رشت با بحران هایی بیش از بحران های امروز مواجه خواهد شد.
    امید است که اعضای شورای اسلامی شهر رشت، با تصمیمی درست و منطقی و با انتخاب گزینه اصلح، امید و آرامش را به رشت و مردمان بافرهنگ آن بازگردانند.

    حزب وحدت و همکاری ملی ایران
    شاخه گیلان
    دوازدهم آبان ۱۳۹۷

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38136

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *