×

بانوی گیلانی قهرمان مسابقات تکواندو کشور شد

  • کد نوشته: 38304
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۴
  • 67 بازدید
  • ۰
  • «فائزه یوسفی» ورزشکار شاخص گیلان موفق به کسب عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بانوان کشور شد. به گزارش گیل و دیلم، محسن سترگی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در جریان بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بانوان کشور «فائزه یوسفی» تکواندوکار شایسته گیلانی در وزن هفتم ۷۳- کیلوگرم به مصاف حریفان […]

    بانوی گیلانی قهرمان مسابقات تکواندو کشور شد
  • «فائزه یوسفی» ورزشکار شاخص گیلان موفق به کسب عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بانوان کشور شد.

    به گزارش گیل و دیلم، محسن سترگی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در جریان بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بانوان کشور «فائزه یوسفی» تکواندوکار شایسته گیلانی در وزن هفتم ۷۳- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت. 

    رئیس هیات تکواندو استان گیلان افزود: این تکواندوکار شایسته گیلانی در این وزن برابر تمامی حریفان خود به برتری رسید و در نهایت عنوان قهرمانی وزن هفتم را کسب و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را بر گردن آویخت. 

    وی گفت: البته ما امیدوار به کسب تعداد مدال‌های بیشتری از سوی تکواندوکاران گیلانی در این دوره از رقابت‌ها بودیم اما تکواندوکاران شایسته گیلانی همچون طیبه پارسا با بدشانسی مواجه و با یک شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. 

    سترگی خاطرنشان کرد: در بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی بانوان کشور در بخش مبارزه، ۲۲۵ تکواندوکار از استان‌های مختلف کشور از روز جمعه به مدت ۲ روز در تهران با هم به رقابت پرداختند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38304

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *