×

عبدالهی پس از انتخاب به عنوان شهردار رشت: هدف من ایجاد همدلی بین ۱۱ عضو شورا و شهردار است

  • کد نوشته: 38322
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۴
  • 97 بازدید
  • ۰
  • حامد عبدالهی، شهردار منتخب پیش از پایان جلسه عصر امروز گفت: خوشحالم که امروز منتخب شورا بعنوان شصت و ششمین شهردار رشت شدم و از همه ۱۱ عضو شورا تشکر می کنم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حامد عبدالهی، شهردار منتخب پیش از پایان جلسه عصر امروز گفت: خوشحالم که امروز منتخب شورا بعنوان […]

    عبدالهی پس از انتخاب به عنوان شهردار رشت: هدف من ایجاد همدلی بین ۱۱ عضو شورا و شهردار است
  • حامد عبدالهی، شهردار منتخب پیش از پایان جلسه عصر امروز گفت: خوشحالم که امروز منتخب شورا بعنوان شصت و ششمین شهردار رشت شدم و از همه ۱۱ عضو شورا تشکر می کنم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حامد عبدالهی، شهردار منتخب پیش از پایان جلسه عصر امروز گفت: خوشحالم که امروز منتخب شورا بعنوان شصت و ششمین شهردار رشت شدم و از همه ۱۱ عضو شورا تشکر می کنم.

    عبدالهی افزود: امیدوارم بتوانم منشا خیر باشم و کاستی ها را جبران کنم و انتظار دارم از رییس و تک تک اعضای شورا بعنوان عضو جوان و تا پیشکسوتان شورا کمک کنند.

    وی تاکید کرد: این مسئولیتی است که نیاز به اتحاد و همدلی دارد. هر آنچه از گذشته در حوزه رسانه بود، تمام شد و تلاش بنده از امروز این است که فارغ از نگاه سیاسی و جناحی و با وحدت، کارها به پیش برود.

    گفتنی است حامد عبدالهی با ۶ رای( احمد رمضانپور،اسماعیل حاجی پور، فرهام زاهد، محمد حسن علیپور و خودش) به عنوان شصت و ششمین شهردار رشت انتخاب شد.

    منبع:دیارمیرزا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38322

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *