×

بخشدار رحیم آباد خبر داد: بارش نخستین برف پائیزی در ۵۰ روستای اشکورات رودسر

  • کد نوشته: 38403
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۶
  • 145 بازدید
  • ۰
  • نخستین بارش برف پائیزی ۵۰ روستای بالادست اشکورات رحیم آباد از شهرستان رودسر را سفیدپوش کرد. به گزارش گیل و دیلم، هم زمان با سرد شدن هوا و کاهش محسوس دما در استان گیلان، ارتفاعات و تعدادی از روستاهای بالادست اشکورات رودسر سفیدپوش شد. بخشدار رحیم آباد در گفت‌وگویی از بارش نخستین برف پایزی در […]

    بخشدار رحیم آباد خبر داد: بارش نخستین برف پائیزی در ۵۰ روستای اشکورات رودسر
  • نخستین بارش برف پائیزی ۵۰ روستای بالادست اشکورات رحیم آباد از شهرستان رودسر را سفیدپوش کرد.

    به گزارش گیل و دیلم، هم زمان با سرد شدن هوا و کاهش محسوس دما در استان گیلان، ارتفاعات و تعدادی از روستاهای بالادست اشکورات رودسر سفیدپوش شد.

    بخشدار رحیم آباد در گفت‌وگویی از بارش نخستین برف پایزی در اشکورات خبر داد و اظهار کرد: کاهش دمای هوا که از روز گذشته در بخش رحیم آباد آغاز و سبب بارش برف در ارتفاعات شده است.

    فرشاد شریفی با اشاره به اینکه بارش برف از نیمه شب گذشته در ارتفاعات اشکورات آغاز شده افزود: حدود ۴۰ تا ۵۰ روستا از سه دهستان شوئیل، اشکور سفلی و علیای بخش رحیم آباد سفید پوش شده است.

    وی با اشاره به اینکه بارش برف همچنان در مناطق بالادست اشکورات رحیم آباد ادامه دارد تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵ سانتی متر در روستاهای بالادست اشکور شامل گیری، چشان، پوده، کشایه، بارگاه دشت، پرچکوه، چکورود، سرد و برف بر زمین نشسته است.

    منبع: فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38403

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *