×

اراضی گیلان توسط افراد غیربومی‌ در معرض تهدید قرار دارد

  • کد نوشته: 39035
  • ۱۳۹۷-۰۸-۳۰
  • 119 بازدید
  • ۰
  • معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اشاره به فروش گسترده اراضی استان به افراد غیربومی گفت:‌ بسیاری از اراضی گیلان توسط غیربومی‌ها در حال به تاراج رفتن است. به گزارش گیل و دیلم ،احمد آقایی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ در حال حاضر دو معضل بسیار بزرگ تغییر کاربری گسترده اراضی و فروش زمین […]

    اراضی گیلان توسط افراد غیربومی‌ در معرض تهدید قرار دارد
  • معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اشاره به فروش گسترده اراضی استان به افراد غیربومی گفت:‌ بسیاری از اراضی گیلان توسط غیربومی‌ها در حال به تاراج رفتن است.

    به گزارش گیل و دیلم ،احمد آقایی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ در حال حاضر دو معضل بسیار بزرگ تغییر کاربری گسترده اراضی و فروش زمین به افراد غیربومی‌ به شدت آینده گیلان را تهدید می‌کند به طوری‌که هم‌اکنون اراضی استان توسط غیربومی‌ها در حال به تاراج رفتن است.

    معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه مهاجرت به این استان روند فزاینده‌ای به خود گرفته است ابراز داشت:‌ گیلان در شرایط بسیار وخیمی قرار گرفته است و اگر متولیان امر فکری برای توقف رشد این پدیده انجام ندهند اتفاقات نگران کننده‌ای در این استان رخ خواهد داد.

    آقایی فروش گسترده اراضی گیلان به افراد غیربومی را برای نسل‌های بعدی و آینده این استان بسیار خطرناک دانست و بیان داشت: بسیاری از افراد غیربومی از فرصت استفاده کرده و اراضی موجود در گیلان را به صورت چندی هکتاری توسط عوامل و دلالان خود به قیمتی بسیار نازل خریداری می‌کنند.

    منبع: تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39035

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *