×

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد: اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای احیای رودخانه‌های رشت

  • کد نوشته: 39093
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۲
  • 209 بازدید
  • ۰
  • رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: استاندار گیلان طرحی برای رودخانه‌های رشت دارد و برای اجرای آن در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده می‌شود‌. به گزارش گیل و دیلم، محمدباقر نوبخت در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای احیای رودخانه‌های گوهررود و زرجوب اشاره کرد و […]

    رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد: اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای احیای رودخانه‌های رشت
  • رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: استاندار گیلان طرحی برای رودخانه‌های رشت دارد و برای اجرای آن در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده می‌شود‌.

    به گزارش گیل و دیلم، محمدباقر نوبخت در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای احیای رودخانه‌های گوهررود و زرجوب اشاره کرد و افزود: استاندار گیلان طرحی برای رودخانه‌های رشت دارد و برای اجرای آن در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده می‌شود‌.

    وی با بیان اینکه دوره خدمتگزاری کوتاه است، تصریح کرد: اگر در این مدت برای خدمت به مردم استفاده کنیم، موفق هستیم .

    معاون رییس جمهور ادامه داد: وجدانم اجازه نمی‌دهد ریالی از اعتبارات استان‌های دیگر به گیلان اختصاص دهد اما گیلان سهمی دارد و باید این سهم احقاق شود.

    نوبخت در پایان گفت: از مشکلات گیلان بی‌اطلاع نیستم.

    آیت الله رسول فلاحتی نیز در این دیدار اظهار کرد: انتظار مردم گیلان از شما ویژه است و امیدوارم در تلاشی که انجام می‌دهید موفق باشید .

    وی، افق‌های پیش روی گیلان را بسیار روشن عنوان کرد و افزود: با تمام جریان‌های استان ارتباط دارم و چهره‌های سیاسی گیلان و کشور را رصد می‌کنم .

    امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلان از نیروهای توانمندی برخوردار است، تصریح کرد: یکی از اشکال‌های ما به دولت بی توجهی نسبت به نیروهای گیلانی است که توانایی در حد تصدی وزارت خانه‌ها را دارند .

    فلاحتی به مشکلات اساسی گیلان اشاره کرد و گفت: در گذشته رودخانه های گوهررود و زرجوب از ظرفیت تفریحی و گردشگری برخوردار بودند اما اکنون می طلبد برای آن فکری شود .

    وی، وضعیت پسماند سراوان رشت را از معضلات گیلان خواند و بیان کرد: شیرابه‌های پسماند سراوان از معضلات زیست محیطی استان است .

    نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ترافیک رشت از جمله مشکلات است، یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مشکل عظیم مالی مواجه شده که به دیگر مراکز درمانی استان تسری پیدا کرده و از مطالبات جدی عام مردم گیلان است .

    فلاحتی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود، اظهار کرد: از دولتمردان انتظار داریم در موارد مذکور قاطعانه عمل کنند .

    وی بر استفاده از نیروهای چشم پاک، دست پاک، دارای فهم سیاسی اجتماعی و دلداده به کار در تصدی ها تاکید کرد و افزود: داشتن افکار و اندیشه های سیاسی افراد مهم نیست .

    امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دردها را باید عاقلانه بررسی کرده و به همدیگر مشاوره دهیم، بیان کرد: در عزل و نصب‌ها دخالتی نمی کنم اما مشاوره می‌دهم.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39093

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *