×

با میزبانی گیلان در مسابقات جام جهانی کشتی موافقت شد

  • کد نوشته: 39140
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۳
  • 98 بازدید
  • ۰
  • با میزبانی گیلان برای برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی موافقت شد. به گزارش گیل و دیلم ،معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز جمعه در مصاحبه ای اظهار داشت: میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ کشتی از سوی فدراسیون جهانی(فیلا) به ایران سپرده شد. ابوالفضل صادقی افزود: بر این اساس و […]

    با میزبانی گیلان در مسابقات جام جهانی کشتی موافقت شد
  • با میزبانی گیلان برای برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی موافقت شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز جمعه در مصاحبه ای اظهار داشت: میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ کشتی از سوی فدراسیون جهانی(فیلا) به ایران سپرده شد.
    ابوالفضل صادقی افزود: بر این اساس و طبق درخواست گیلان برای میزبانی این دوره از رقابت ها ، فدراسیون کشتی با این درخواست موافقت کرد و در صورت تامین منابع مالی، این دوره از رقابت ها برای اولین بار در استان گیلان برگزار می شود.
    وی ادامه داد: البته ما درخواست میزبانی رقابت های کشتی جام جهانی ۲۰۱۹ در رشته آزاد را ارایه دادیم که با این امر موافقت شده اما برای برگزاری مسابقات در گیلان باید حدود ۱۰ میلیارد ریال منابع مالی آن تامین شود .
    وی بیان کرد: در رقابت های جام جهانی کشتی، هشت تیم برتر دنیا به صورت تیمی با هم رقابت و در نهایت تیم های برتر جهان انتخاب و جام قهرمانی را دریافت خواهند کرد.
    معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: البته حدود یک ماه فرصت داریم تا بتوانیم با مشخص کردن و تامین منابع مالی ، میزبانی این دوره از رقابت ها را بر عهده بگیریم وگرنه فدراسیون کشتی مجبور خواهد شد تا استان دیگری را برای میزبانی مسابقات جام جهانی انتخاب و معرفی کند.
    صادقی خاطرنشان کرد: همچنین مترصد برگزاری رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو هستیم که در این راستا با منطقه آزاد بندرانزلی نیز مشورت هایی انجام شده تا بتوانیم رقابت های وزنه برداری را با نام مرحوم نامجو از اسطوره های ورزش ایران و گیلان در این استان برگزار کنیم.

    منبع:ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39140

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *