×

بخشدار سیاهکل: شوراهای اسلامی و دهیاران با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف آمادگی لازم را داشته باشند

  • کد نوشته: 39180
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۴
  • 245 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ،جلسه ستاد مدیریت بحران روستایی بخش مرکزی سیاهکل با حضور معاونین فرماندار ، بخشدار مرکزی ، جمعی از روسای ادارات و دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی برگزار گردید. بخشدار مرکزی سیاهکل در این جلسه به اقدامات پیشگیرانه از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و بیماریهای مشترک بین انسان […]

    بخشدار سیاهکل: شوراهای اسلامی و دهیاران با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف آمادگی لازم را داشته باشند
  • به گزارش گیل و دیلم ،جلسه ستاد مدیریت بحران روستایی بخش مرکزی سیاهکل با حضور معاونین فرماندار ، بخشدار مرکزی ، جمعی از روسای ادارات و دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی برگزار گردید.

    بخشدار مرکزی سیاهکل در این جلسه به اقدامات پیشگیرانه از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و بیماریهای مشترک بین انسان و دام و پیش بینی های لازم با توجه به شروع فصل سرما اشاره و خاطر نشان ساخت : بخشداری مرکزی با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی نسبت به حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست و پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تمهیدات لازم را پیش بینی نموده است و لازم است که دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی همکاری لازم را با ادارات ذیربط داشته باشند.

    سیده زهرا میراعلمی با اشاره به در پیش بودن فصل سرما بیان کرد : بخشداری مرکزی سیاهکل مانند سال گذشته با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی با چند دستگاه برفروب و یا ماشین آلات مجهز به تیغه برفروبی از آمادگی لازم را در شروع فصل سرما و خدمات رسانی در سطح روستاهای بخش مرکزی برخوردار خواهد بود.

    وی در ادامه گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی مانند گذشته در راه مدیریت بحران، آسایش اهالی شریف روستاها و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی گام برخواهند داشت و امیدواریم که اهالی شریف روستاها نیز در این مسیر در کنار دهیاران وشوراهای اسلامی حرکت کنند.

    بخشدار مرکزی سیاهکل از روسای شوراهای اسلامی و دهیاران خواست با فراخوانی نیروها و عوامل فنی ضمن بررسی ماشین آلات و امکانات خود، نسبت به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف آمادگی لازم را داشته باشند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39180

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *