×

دکتر قربانی تاکید کرد: اشغال سواحل گیلان در بخشهای دولتی و خصوصی به ضرر توسعه گردشگری/ صنعت گردشگری در گیلان اقتصادی نیست

  • کد نوشته: 39275
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۶
  • 160 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس بابیان اینکه اشغال سواحل گیلان در بخش‌های دولتی و خصوصی به ضرر توسعه گردشگری است، گفت: صنعت گردشگری در گیلان اقتصادی نیست. به گزارش گیل و دیلم ،محمد حسین قربانی در گفت‌وگویی درباره وضعیت صنعت گردشگری در استان گیلان،گفت: برخی از سواحل گیلان توسط بخش خصوصی و دولتی اشغال […]

    دکتر قربانی تاکید کرد: اشغال سواحل گیلان در بخشهای دولتی و خصوصی به ضرر توسعه گردشگری/ صنعت گردشگری در گیلان اقتصادی نیست
  • نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس بابیان اینکه اشغال سواحل گیلان در بخش‌های دولتی و خصوصی به ضرر توسعه گردشگری است، گفت: صنعت گردشگری در گیلان اقتصادی نیست.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد حسین قربانی در گفت‌وگویی درباره وضعیت صنعت گردشگری در استان گیلان،گفت: برخی از سواحل گیلان توسط بخش خصوصی و دولتی اشغال شده است و این در حالی است که این امر مانع توسعه گردشگری در سواحل بکر استان گیلان شده است.

    *جذب گردشگر با توسعه ترانزیت و هتلینگ

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جذب توریست با توسعه ترانزیت و امکانات هتلینگ امکان پذیر است تصریح کرد: یکی از اقدامات اساسی در توسعه گردشگری نگاه ویژه به بوم گردی است که خوشبختانه در استان گیلان آغاز شده است.

    *توسعه جذب توریست با حمایت از بخش خصوصی در حوزه گردشگری

    قربانی افزود: حمایت از بخش خصوصی در حوزه گردشگری می تواند موجبات جذب توریست را فراهم می‌کند و این در حالی است که امروزه بیش از هرمسئله‌ای در صنعت گردشگری، معضل زباله‌ها نصیب گیلان می‌شود و این در حالی است که خلاء کمبود تفکیک زباله از مبدا تولید و نبود زباله سوزهای صنعتی مکفی مشکلات بسیاری را برای محیط زیست استان گیلان بوجودآورده است.

    حمایت از بخش خصوصی در حوزه گردشگری می تواند موجبات جذب توریست را فراهم کند و این در حالی است که امروزه بیش از هر مسئله‌ای در صنعت گردشگری، معضل زباله‌ها نصیب گیلان می‌شود

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس افزود: برخی از سواحل گیلان توسط بخش خصوصی و دولتی اشغال شده است و بسیاری از این اراضی نیز در اختیار منابع طبیعی بوده است و متاسفانه منابع طبیعی نیز به شایستگی از منابع طبیعی دفاع نکرده است.

    *صنعت گردشگری در گیلان اقتصادی نیست

    عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه اشغال سواحل گیلان در بخشهای دولتی و خصوصی به ضرر توسعه گردشگری است یادآورشد: صنعت گردشگری در گیلان اقتصادی نیست.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39275

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *