×

فرماندار سیاهکل: امورات مردم و خدمات بدور از هرگونه خطا و تخریب انجام گیرد

  • کد نوشته: 39281
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۶
  • 130 بازدید
  • ۰
  • تکریم و احترام به مردم در کنار افزایش سطح معیشت آن ها سرلوحه امور قرار گیرد. به گزارش گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در دیدار با پرسنل این فرمانداری با اشاره به تاریخ و فرهنگ گیلان اظهار داشت: گیلان یک فرهنگ و تاریخ پر از افتخار دارد و اگر این تاریخ مطالعه گردد نهضت علویان […]

    فرماندار سیاهکل: امورات مردم و خدمات بدور از هرگونه خطا و تخریب انجام گیرد
  • تکریم و احترام به مردم در کنار افزایش سطح معیشت آن ها سرلوحه امور قرار گیرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در دیدار با پرسنل این فرمانداری با اشاره به تاریخ و فرهنگ گیلان اظهار داشت: گیلان یک فرهنگ و تاریخ پر از افتخار دارد و اگر این تاریخ مطالعه گردد نهضت علویان هم ریشه در همین حوزه سرزمینی ما دارد و در این نگاه تاریخی و فرهنگ غنی تکریم و احترام به مردم در کنار افزایش سطح معیشت آن ها سرلوحه امور قرار گیرد.

    محمود صوفی در این دیدار با تبریک میلاد حضرت رسول (ص) ، گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج بیان کرد: حضرت محمد(ص) پیامبر خوبی ها و رحمت العالمین است و همانطور که در روز فتح مکه چنین فرمودند ، امروز ما نیز همچنین دنبال وحدت ، تعامل و یکپارچگی باشیم زیرا هر آسیبی از اختلاف و تفرقه است.

    وی در ادامه گفت: خداوند خیلی بخشنده است و ما هم مخلوق همان خداوند هستیم و باید بخشندگی و گذشت را یاد بگیریم و دنبال انتقام نباشیم.

    محمود صوفی افزود: بسیجیان بدون هیچ چشمداشتی امنیت روستاها ، محلات و کشور را تامین می کنند که در برخی اوقات نیز مورد بی مهری قرار می گیرند و مردم با تفکر بسیجی توانستند خیلی از مشکلات مثل هشت سال دفاع مقدس را حل کنند.

    فرماندار سیاهکل گفت: با تاکید بر دوری از هرگونه حواشی وتخریب دیگران در زمان کار و خدمت ، بنده انتظار دارم امورات مردم و کار و خدمت بدور از هرگونه خطا و تخریب انجام گیرد و سعی کنید جایگاه اداری خود و فرمانداری را تقویت کنید و در کارهایی که محول می شود در فضای همراه با احترام به مردم عزیز و تعامل اقدامات خوبی در رفع مشکلات مردم داشته باشید.

    محمود صوفی خاطر نشان ساخت: ما همه برادر ، خواهر و همکار هستیم و دنبال روزنه ای برای دوستی ها باشیم و در این فرصت خدمت بیشتر دنبال منشاء اثر باشیم تا خاطره خوبی از دوران مدیریتی خود بر جا بگذاریم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39281

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *