×

با حضور مدیر کل زندانهای گیلان انجام شد؛ افتتاح استخر پرورش ماهی قزل آلا در لاهیجان

  • کد نوشته: 39424
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۰
  • 61 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل زندانهای استان گیلان در بازدید از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندان لاهیجان استخر پرورش ماهی قزل آلا با گنجایش ۳هزار قطعه و همچنین سالن تولید مواد شوینده را افتتاح کرد. به گزارش گیل و دیلم ،سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان به همراه مسئولین ستادی اداره کل با حضور در زندان […]

    با حضور مدیر کل زندانهای گیلان انجام شد؛ افتتاح استخر پرورش ماهی قزل آلا در لاهیجان
  • مدیرکل زندانهای استان گیلان در بازدید از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندان لاهیجان استخر پرورش ماهی قزل آلا با گنجایش ۳هزار قطعه و همچنین سالن تولید مواد شوینده را افتتاح کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان به همراه مسئولین ستادی اداره کل با حضور در زندان لاهیجان، استخر پرورش ماهی قزل آلا و سالن تولید دستی مواد شوینده و دستشویی را افتتاح کرد.

    وی ضمن بازدید از مکان های مختلف زندان و بندها، از اقدامات اصلاحی و تربیتی انجام گرفته برای مددجویان دیدن کرد.

    حسینی، طی بازدیدی که از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندان لاهیجان داشت، از روند رو به رشد و تنوع تولیدات این مرکز اعم از پرورش شتر مرغ، پرورش مرغ گوشتی، پرورش بلدرچین تخمگذار و گوشتی و ماهیان گرم آبی و قزل آلا اظهار خرسندی کرد و گفت: با ایجاد اشتغال پایدار و مولد و دستیابی به یک درآمد ثابت، گام‌های مثبتی در امر اصلاح، تربیت و اشتغال مددجویان برداشته خواهد شد.

    گفتنی است در این بازدید، استخر پرورش ماهی قزل آلا با گنجایش سه هزار قطعه و همچنین سالن تولید مواد ظرفشویی افتتاح شد.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39424

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *