×

برای استاندار گیلان | سالار “ی” که سربازش را تنها نمی گذارد

  • کد نوشته: 39576
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۴
  • 178 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، یادداشت اختصاصی گیل فام؛ دی ماه سال گذشته بود که طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سالاری ، امیرجانبازی فرماندار رودسر به عنوان سرپرست فرمانداری لاهیجان منصوب شد . از سوی دیگر سید محمد احمدی از جمله فرمانداران مورد قبول جناح حامی دولت در این شهرستان ، […]

    برای استاندار گیلان | سالار “ی” که  سربازش را تنها نمی گذارد
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، یادداشت اختصاصی گیل فام؛

    دی ماه سال گذشته بود که طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سالاری ، امیرجانبازی فرماندار رودسر به عنوان سرپرست فرمانداری لاهیجان منصوب شد .
    از سوی دیگر سید محمد احمدی از جمله فرمانداران مورد قبول جناح حامی دولت در این شهرستان ، به سمت فرمانداری رشت و پس از آن معاونت امور اقتصادی استاندار ارتقاء یافت .

    نگاه بسیاری از مردم علی الخصوص احزاب و تشکل های سیاسی درون شهرستان لاهیجان به تصمیمات و گفتار امیرجانبازی معطوف شده بود که یکی از ویژه ترین اقدامات وی را می توان به سعی در تجمیع و ایجاد وفاق در اردوگاه حامیان دولت داشته و در این مسیر نیز از هیچ گونه کوششی فروگذار ننمود .

    جانبازی در حالیکه معاون سیاسی وقت وی ، مرحوم قربانی شرفشاده بعلت بیماری حضور مستمری نداشته و پس از آن نیز این معاون شریف خود را از دست داد ، در حالیکه همچنان ضمن بررسی موقعیت و شرایط ویژه این شهرستان با فضای سیاسی لاهیجان کاملا آشنایی پیدا نکرده بود با آدرس دهی های خلاف واقع برخی افراد نتوانست آنچنان که باید خود را نشان دهد .

    از طرفی انتقادات مطروحه از سوی برخی حامیان دولت، اگر چه با روی باز امیرجانبازی روبرو می شد و از ابتدا در صدد رفع موانع گفتگو و تعامل برمی آمد اما موثر واقع نشد ‌ .

    با گذشت ۶ ماه از دوره مدیریتی امیرجانبازی ، از فضای آرام و مثال زدنی لاهیجان در سطح استان گیلان ، می شد چنان در یافت که حالا دیگر با شناخت کامل خود نسبت به شرایط و موقعیت ویژه عروس شهر های گیلان ، رضایت حداکثری حامیان دولت را جلب نمود .

    با این حال با معرفی فرد و افراد دیگری برای جایگزینی وی در لاهیجان ، علی رغم همه ی رایزنی های بعمل آمده و حمایت های صورت گرفته ، هنوز هم که هنوز است کسی از تصمیم استاندار محترم مطلع نیست ! .

    قصد نگارنده بواسطه ی نوشتن این چند سطر ، دردنامه ای است که بنظر منطقی و وارد می آید و باید آنرا فقط با استاندار محترم گیلان در میان گذاشت ‌.

    جناب آقای دکتر سالاری

    اینجا لاهیجان است
    عروس شهر های گیلان

    عملکرد سرپرست فرمانداری لاهیجان در حالیکه ۱۱ ماه از این حکم موقت سپری شد ، توانسته فضای لاهیجان را به وضعیت مطلوبی مبدل سازد ‌ .

    حتی بسیاری از افراد گواهی می دهند هیچ زمانی به این اندازه آرامش سیاسی در این شهرستان حکمفرما نبوده است .

    اما جناب آقای استاندار
    در حالیکه از هر سمت و سو توسط نماینده ی مخالف دولت ، مورد فشار قرار می گرفتیم و از فشار ها در انتصاب مخالفین دولت توسط ایشان به سرپرست فرمانداری تان پناه می بردیم ، ایشان در برابر نظرات انتصابی نماینده مخالف دولت مقاومت می کردند اما مدیران کل استانی تان در عین ناباوری موافقت! .

    آقای سالاری
    روزی که نماینده ی مخالف دولت در مسجد بیگم آباد شهرستان لاهیجان ، با زننده ترین الفاظ ممکن ، شخصیت حقیقی نماینده ی عالی حضرتعالی در شهرستان لاهیجان را نشانه رفته و مورد هتک حیثت و حرمت قرار داد ، ای کاش جای معرفی گزینه های متوالی ، با ابقای امیرجانبازی از زایل شدن اعتبار جایگاه فرمانداری لاهیجان جلوگیری بعمل می آوردید ‌.

    آقای استاندار

    باور کنید هنوز هم دیر نشده

    فرمانداری که از رودسر آوردید و در لاهیجان تنهایش گذاشتید ، نماینده ی عالی دولت در شهرستان لاهیجان است ‌ .
    نماینده ی تدبیر
    نماینده ی امید
    نماینده ی مصطفی سالاری

    روا نبوده و نیست که هر روز و هر ثانیه ، زمزه تغییر و جابجایی از سویی تن حامیان دولت را لرزانده و از سوی دیگر بزم سرور و شادمانی مخالفین دولت را رونق بخشد .

    سالار گیلان ، سربازش را تنها نمی گذارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39576

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *