×

نماینده لنگرود مطرح کرد: افزایش تولید برنج گیلانی راهی برای کاهش واردات برنج

  • کد نوشته: 39928
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۳
  • 55 بازدید
  • ۰
  • عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه کشت برنج تنها در دو استان گیلان و مازندران مقدور است گفت: می‌توان با افزایش تولید برنج در استان گیلان روزنه‌های ورود برنج بی‌اندازه را تا حدودی کاهش داد. به گزارش گیل و دیلم، مهرداد بائوج لاهوتی عصر امروز در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با فرمانده […]

    نماینده لنگرود مطرح کرد:  افزایش تولید برنج گیلانی راهی برای کاهش واردات برنج
  • عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه کشت برنج تنها در دو استان گیلان و مازندران مقدور است گفت: می‌توان با افزایش تولید برنج در استان گیلان روزنه‌های ورود برنج بی‌اندازه را تا حدودی کاهش داد.

    به گزارش گیل و دیلم، مهرداد بائوج لاهوتی عصر امروز در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم پیگیری سهم پنهان استان از بودجه دولتی اظهار کرد: استان در جذب سهم آشکار پیش‌قدم است اما در جذب بودجه پنهان مثلاً در آبخیزداری غافل است که با جذب و در اختیار دادن آن به بسیج سازندگی می‌تواند پروژه‌های بزرگ را در استان ارزان‌تر تمام کند.

    وی  با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون دلار اعتبار برای آبیاری تحت‌فشار و کم‌فشار از بودجه وجود دارد افزود: دولت می‌تواند این بودجه را بلاعوض در اختیار باغداران کیوی و سایر بخش‌ها تخصیص دهد اما این امر نیازمند پیگیری مجدانه مسؤولان استانی است.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش اعظمی از باغات چای رهاشده گفت: چای امروزه وضعیت مناسبی دارد و می‌تواند هفت هزار تن دیگر را به ظرفیت تولید بیفزاید.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه کشت برنج تنها در دو استان گیلان و مازندران مقدور است بیان کرد: می‌توان با افزایش تولید برنج در استان گیلان روزنه‌های ورود برنج بی‌اندازه را تا حدودی کاهش داد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39928

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *