×

روز رشت فرصتی برای معرفی توانمندی‌های این شهر است

  • کد نوشته: 40092
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۸
  • 184 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت گفت: روز رشت فرصت مغتنمی برای معرفی افتخارات تاریخی، فرهنگی و هنری این شهر است که باید بیش از پیش معرفی و تبیین شود. به گزارش گیل و دیلم، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه «روز رشت» با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی رشت، اظهار کرد: روز رشت فرصت مغتنمی است برای معرفی […]

    روز رشت فرصتی برای معرفی توانمندی‌های این شهر است
  • فرماندار شهرستان رشت گفت: روز رشت فرصت مغتنمی برای معرفی افتخارات تاریخی، فرهنگی و هنری این شهر است که باید بیش از پیش معرفی و تبیین شود.

    به گزارش گیل و دیلم، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه «روز رشت» با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی رشت، اظهار کرد: روز رشت فرصت مغتنمی است برای معرفی افتخارات تاریخی، فرهنگی و هنری این شهر و کلیه دستگاه‌های شهرستان، نهایت همکاری و اهتمام لازم را در هر چه باشکوه‌تر برگزار نمودن برنامه‌های مرتبط با این روز داشته باشند. 

    فرماندار شهرستان رشت افزود: شهر رشت در حوزه‌های مختلف، دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی است که باید بیش از پیش معرفی و تبیین شود. 

    وی با اشاره به فاصله زمانی اندک تا آغاز چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باید برنامه‌های مربوط به این دو مناسبت را با سیاست گذاری درست، به گونه‌ای ملموس و محسوس پیوند بزنیم تا برنامه‌های برگزار شده در روز رشت، زمینه ساز، بستر ساز و تقویت کننده برنامه‌های دهه مبارک فجر با هدف ایجاد جذابیت بیشتر، در آن بوده و با پیوند این دو مهم به برنامه‌های ایام نوروزی، از لحاظ هم خوانی و هم سویی، زنجیره‌ا‌ی جهت ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه برقرار گردد. 

    مومنی‌زاده، با تاکید بر لزوم توجه به بحث صرفه جویی در انجام هزینه‌ها با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه، تصریح کرد: صرفه جویی در هزینه‌ها باید در اولویت بوده و مسائل فرهنگی و هنری که به جذابیت و تنوع برنامه‌ها کمک نمود و موجب استقبال مردم می‌شود، در این برنامه‌ها لحاظ گشته و تبلیغات محیطی به نحوی مناسب و با محتوایی شایسته جهت آگاه سازی شهروندان انجام گیرد. 

    فرماندار شهرستان رشت بر لزوم همکاری صدا و سیما، بهره گیری از همکاری تشکل‌های غیردولتی، توجه به برنامه‌های معنوی و دینی و استفاده از حضور نخبگان و چهره‌های شاخص علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در اجرای برنامه‌های مربوط با این روز تاکید کرد. 

    گفتنی است، روز دوازدهم دی‌ماه به عنوان روز رشت نامگذاری شده است. 

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40092

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *