×

استاندار گیلان: اثربخشی دستاوردهای پژوهشی مورد سنجش قرار گیرد

  • کد نوشته: 40126
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۹
  • 149 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان توجه به کیفیت پژوهش و نیازمندی‌های جامعه هدف تحقیق را یک ضرورت خواند و گفت: باید اثربخشی موضوعات و دستاوردهای حاصل از پژوهش در بخش دولتی و خصوصی سنجیده شود . به گزارش گیل و دیلم، مصطفی سالاری ظهر امروز در مراسم تجلیل از نفرات برگزیده هفته پژوهش و فناوری با اشاره به اهمیت […]

    استاندار گیلان: اثربخشی دستاوردهای پژوهشی مورد سنجش قرار گیرد
  • استاندار گیلان توجه به کیفیت پژوهش و نیازمندی‌های جامعه هدف تحقیق را یک ضرورت خواند و گفت: باید اثربخشی موضوعات و دستاوردهای حاصل از پژوهش در بخش دولتی و خصوصی سنجیده شود .

    به گزارش گیل و دیلم، مصطفی سالاری ظهر امروز در مراسم تجلیل از نفرات برگزیده هفته پژوهش و فناوری با اشاره به اهمیت پژوهش در توسعه و تعالی کشور اظهار کرد: نتیجه پژوهش باید در جامعه اثرگذار باشد و کارآمدی را به ارمغان بیارد.

    وی تصریح کرد:تاثیر و کارکرد پژوهش برای بخش خصوصی کاملا روشن است و می‌تواند رونق فضای کسب و کار، افزایش تولید، توسعه صادرات و توانمندسازی در اجرای فعالیت‌های اقتصادی را به دنبال دارد .

    سالاری با بیان اینکه در بخش دولتی استفاده مطلوبی از امر پژوهش صورت نگرفته بر لزوم پژوهش‌های مرتبط با حوزه علوم انسانی و توجه به موضوع‌های کاربردی متناسب با ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های استان تاکید کرد .

    استاندار گیلان توجه به کیفیت پژوهش و نیازمندی‌های جامعه هدف تحقیق را یک ضرورت خواند و گفت: باید اثربخشی موضوعات و دستاوردهای حاصل از پژوهش در بخش دولتی و خصوصی سنجیده شود .

    نماینده عالی دولت از پژوهشگران خواست تا در جریان نگارش پژوهش از آرمانگرایی و نگاه بدبینانه خودداری و آسیب شناسی با هدف بهبود کارکردها را به عنوان اصلی مهم دنبال کنند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40126

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *