×

لاهیجان برای روزهای زمستانی آماده است

  • کد نوشته: 40269
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۳
  • 116 بازدید
  • ۰
  • ستاد مدیریت بحران شهرستان لاهیجان با فراهم سازی تجهیزات و امکانات موجود برای مقابله با روزهای دشوار احتمالی در فصل زمستان آماده می شود. جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری لاهیجان و مسئولان اداره ها و دستگاه های شهرستان تشکیل شد و امکانات و تجهیزات برای کمک به حوادث احتمالی در فصل […]

    لاهیجان برای روزهای زمستانی آماده است
  • ستاد مدیریت بحران شهرستان لاهیجان با فراهم سازی تجهیزات و امکانات موجود برای مقابله با روزهای دشوار احتمالی در فصل زمستان آماده می شود.

    جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری لاهیجان و مسئولان اداره ها و دستگاه های شهرستان تشکیل شد و امکانات و تجهیزات برای کمک به حوادث احتمالی در فصل زمستان مورد بررسی قرار گرفت.
    تدارک برای پخت نان، دوگانه سوز کردن نانوایی ها ، چاره اندیشی برای باز کردن راه ها ، سوخت رسانی و جلوگیری از قطعی برق از جمله اقداماتی است که مدیران شهرستان آنها را در دستور کار قرار داده اند.
    به گزارش گیل و دیلم سرپرست فرمانداری لاهیجان عصر یکشنبه در این جلسه اظهارداشت: اخیرا یک میلیارد تومان با مدیریت ستاد بحران استان به لاهیجان اختصاص یافته که پروژه های بازسازی و بهسازی سردهنه‌ها، دریچه رودخانه‌ها، بازسازی تاسیسات خسارت دیده آب شرب روستایی شهرستان، بازسازی معابر روستایی، بازسازی شبکه‌ها و تاسیسات آسیب دیده در برق، احداث دیوار حفاظتی خیابان ۲۰ متری خیابان حافظ، تعمیر و راه اندازی ایستگاه‌های پمپاژ و مرمت و بازسازی آب‌بندان‌های روستاها در سطح شهرستان را شامل می شود.
    امیر جانبازی گفت: این اعتبارات از محل تملک دارایی سرمایه‌ای توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان در بخش پروژه‌های اداره ها آب منطقه‌ای، آبفار، بنیاد مسکن، توزیع برق، شهرداری لاهیجان و جهاد کشاورزی هزینه می شوند.
    وی از مسئولان ارگان ها و اداره ها خواست تجهیزات و موضوعات مورد نیاز خود را در این جلسات مطرح کنند و یادآور شد: همه باید پای کار باشند و قبل و بعد از اقدامات پیشگیرانه، شرایط بحرانی را همواره مد نظر داشته باشند.
    جانبازی تصریح کرد: در اقدامات پیشگیرانه نسبت به لایروبی رودخانه ها، تعویض کابل های برق و تعمیر وسایل سنگین اهتمام شده و توسط مدیریت شهری نیز اقدامات قابل توجهی در لاهیجان بعمل آمده ضمن اینکه پرسنل شهرداری و دیگر ارگان ها پای کار بوده و در آمادگی بسر می برند.
    شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40269

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *