×

تغییر تاکتیک مسعود کاظمی شهردار لاهیجان | از حضور در مراسم سخنرانی جعفرزاده در صومعه سرا تا ارائه گزارش عملکرد به آیت الله فلاحتی

  • کد نوشته: 40389
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۶
  • 234 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، عصر دیروز مسعود کاظمی شهردار لاهیجان به همراه اعضاء شورای اسلامی شهر ، طی ملاقاتی با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به بیان گزارش عملکرد خود پرداخت . ! کاظمی پیش از این با حضور در محل سخنرانی دکتر جعفرزاده […]

    تغییر تاکتیک مسعود کاظمی شهردار لاهیجان  |  از حضور در مراسم سخنرانی جعفرزاده در صومعه سرا تا ارائه گزارش عملکرد به آیت الله فلاحتی
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، عصر دیروز مسعود کاظمی شهردار لاهیجان به همراه اعضاء شورای اسلامی شهر ، طی ملاقاتی با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به بیان گزارش عملکرد خود پرداخت . !

    کاظمی پیش از این با حضور در محل سخنرانی دکتر جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت واقع در یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا ، نشان داد سکان شهرداری لاهیجان را از راه دور هدایت می کند !

    با توجه به تحرکات عجیب و غریب کاظمی شهردار لاهیجان ، شنیده های خبرنگار گیل و دیلم از برخی منابع خبری ، احتمال حمایت نماینده فعلی لاهیجان و سیاهکل از کاظمی برای تصدی یک سمت دولتی را نیز قوی تر کرده است .
    اما شاید آقای شهردار با ناامید شدن از توانایی ذبیح نیکفر ! در تعرفه کردن وی ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را تنها ناجی برون رفت از وضعیت فعلی خود می داند .

    با این حال ، هنوز مشخص نیست علت تعلل اعضاء شورای شهر لاهیجان در استیضاح مسعود کاظمی چه عامل و یا عواملی هستند که علی رغم عملکرد نامطلوب در حوزه ی عمرانی این نهاد نیمه دولتی و اتفاقات تلخی که در طول چند ماهه اخیر رخ داد ، همچنان در برابر انتقادات مطروحه در قبال آقای شهردار و مدیریت شهری وی استقامت می کنند؟

    آیا شورای شهر لاهیجان ، همچنان در انتظار مدیر کلی مسعود کاظمی نشسته یا از لاف های رسانه ای برای انتشار چنین شایعاتی آگاهی پیدا کرده و عیار مدعیان عالی ترین درجات مدیریتی عیان شده است؟

    آیا می توان هدف از دیدار شهردار لاهیجان با نماینده ولی فقیه در استان گیلان را صرفا ارائه گزارش عملکرد تلقی نمود یا باز هم طبق معمول ، شنیده ها حاکی از مسئله ی دیگری است که وضعیت نامعلوم شهرداری لاهیجان همچنان باید (بنا بر شنیده ها ) با غیبت های متعدد و مکرر مسعود کاظمی ، به روزمرگی سپری شود !

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40389

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *