×

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با تکذیب ادعای حذف یارانه چای از بودجه ۹۸؛ قبل از هر نوع اظهار نظر درباره بودجه با متخصصان مشورت کنید

  • کد نوشته: 40396
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۷
  • 135 بازدید
  • ۰
  • محمدی با توجه به پیچیدگی امر بودجه از خواص درخواست کرد که قبل از هر نوع اظهار نظر با متخصصان و متولیان امر مشورت کرده تا ناخواسته و ندانسته موجب تشویش افکار عمومی نشوند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا، درپی مصاحبه محمدحسین قربانی درخصوص حذف یارانه چای از بودجه […]

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با تکذیب ادعای حذف یارانه چای از بودجه ۹۸؛ قبل از هر نوع اظهار نظر درباره بودجه با متخصصان مشورت کنید
  • محمدی با توجه به پیچیدگی امر بودجه از خواص درخواست کرد که قبل از هر نوع اظهار نظر با متخصصان و متولیان امر مشورت کرده تا ناخواسته و ندانسته موجب تشویش افکار عمومی نشوند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا، درپی مصاحبه محمدحسین قربانی درخصوص حذف یارانه چای از بودجه ۹۸، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان ضمن تکذیب موضوع توضیحاتی ارائه داد.

    کیوان محمدی با بیان اینکه سیاست حمایتی دولت در بخش کشاورزی و از جمله چای باجدیت بیشتر ادامه خواهد داشت گفت: این سیاست‌ها درچند سال اخیر آنچنان موجب امیدواری چایکاران عزیز شده که حدود۴۰۰۰ هکتار باغات رها شده، مجدداً به چرخه تولید اضافه شده‌اند.

    وی در ادامه گفت: در بودجه ۹۸ با تجمیع چند عنوان حدوداً ۷۵۰ میلیارد یارانه برای چای و چند محصول دیگر در نظر گرفته شده در حالی‌که یارانه چایکاران درسال‌های اخیر بین۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان بود.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان اذعان داشت: درشیوه جدید (بودجه۹۸) دست دولت در کمک به صنعت چای و محصولات دیگر به مراتب بازتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

    وی با توجه به پیچیدگی امر بودجه از خواص درخواست کرد که قبل از هر نوع اظهار نظر با متخصصان و متولیان امر مشورت کرده تا ناخواسته و ندانسته موجب تشویش افکار عمومی نشوند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40396

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *