×

نقطه پایان رییس سازمان چای بر برداشت‌های نادرست از بودجه ۹۸ درباره خرید تضمینی چای؛ خیال چایکاران راحت باشد، خرید تضمینی پابرجاست

  • کد نوشته: 40436
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۷
  • 158 بازدید
  • ۰
  • تکذیب خبر حذف ردیف بودجه خرید تضمینی برگ سبز چای در لایحه پیشنهادی دولت برای سال ۹۸ توسط رییس سازمان چای کشور را می‌توان نقطه پایانی بر برداشت نادرست یک نماینده از لایجه بودجه سال آینده عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حبیب جهانساز  با اشاره به انتشار خبرهایی مبنی بر حذف ردیف بودجه […]

    نقطه پایان رییس سازمان چای بر برداشت‌های نادرست از بودجه ۹۸ درباره خرید تضمینی چای؛ خیال چایکاران راحت باشد، خرید تضمینی پابرجاست
  • تکذیب خبر حذف ردیف بودجه خرید تضمینی برگ سبز چای در لایحه پیشنهادی دولت برای سال ۹۸ توسط رییس سازمان چای کشور را می‌توان نقطه پایانی بر برداشت نادرست یک نماینده از لایجه بودجه سال آینده عنوان کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حبیب جهانساز  با اشاره به انتشار خبرهایی مبنی بر حذف ردیف بودجه خرید تضمینی برگ سبز چای در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی‌و ایجاد نگرانی درمیان چایکاران ، گفت : ردیف بودجه خرید تضمینی محصول باغ‌های چای شمال همچنان به قوت خود باقی است.

    وی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما خاطرنشان کرد : این ردیف بودجه از حالت اختصاصی خرید هر یک از این محصولات، به صورت تجمیعی با عنوان خرید تضمینی محصولات کشاورزی و تامین نهاده‌ها و عوامل تولید تغییر یافت.

    رییس سازمان چای ، با بیان اینکه دفترچه‌های خرید تضمینی برگ سبز از چایکاران برای سال آینده آماده شده و از هفته آینده توزیع آن آغاز خواهدشد ، افزود : چایکاران همچون روال سال‌های قبل با ورود به باغ‌های چای به زراعی ، شخم و هرس را به خوبی انجام دهند.

    جهانساز ، با اشاره به پیش بینی اعتبارات لازم برای عملیات به زراعی و تامین نهاده‌ها از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی ، گفت: چایکاران برای تامین نهاده‌ها ازجمله کودهای فسفاته و پتاسه اقدام کنند و برای خرید تضمینی محصول سال آینده نیز نگران نباشند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین ماجرا از جایی آغاز شد که محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه اظهار داشت که دولت در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۸ برخی از ردیف‌های مربوط به حوزه کشاورزی نظیر خرید تضمینی برگ سبز چای را حذف کرده و این موضوع نگرانی‌های بسیار زیادی را برای نمایندگان استان گیلان ایجاد کرده است.

    سپس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی‌با تکذیب حذف ردیف بودجه خرید تضمینی برگ سبز چای در لایحه بودجه ۹۸ اظهار کرد: این ادعا صحت ندارد و یارانه نهاده‌ها، عوامل تولید، خرید تضمینی محصولات و تنظیم بخش کشاورزی حذف نشده اند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40436

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *