×

تمامی راههای گیلان باز است

  • کد نوشته: 40463
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۸
  • 109 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی استان گفت: در حال حاضر تمامی راههای استان باز است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،محمدرضا نازک کار روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف را در آبی […]

    تمامی راههای گیلان باز است
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی استان گفت: در حال حاضر تمامی راههای استان باز است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،محمدرضا نازک کار روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف را در آبی نام و دیلمان، سیاهکل و گردنه حیران به صورت خفیف و درمسیر بلوردکان- خصیب دشت به صورت شدید داریم.

    وی تصریح کرد: بارش برف روز گذشته که در برخی محورهای کوهستانی استان ادامه داشت، روز گذشته ارتفاع آن به ۵۰ سانتیمتر رسید 
    وی بیان کرد: ارتفاع برف در گیلوان ماسال ۴۵ تا ۵۰ سانتیمتر رسیده است. 

    وی اضافه کرد: همچنین ارتفاع برف در پونل- خلخال ، اسالم- خلخال ۴۰ تا ۴۵ سانتیمتر ، کلیشم رودبار ۳۰ سانتیمتر و آبی نام سیاهکل ۲۵ سانتیمتر گزارش شده است. 

    نازک کار تاکید کرد: رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی و وسایل ایمنی مورد نیاز همچون زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

    ۴۷۵ نفر نیروی راهدار در قالب ۴۲ گروه راهداری ، ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۵ راهدار خانه اعم از ثابت و سیار به منظور رفع مشکلات احتمالی راهها مستقر شده اند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40463

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *