×

آسمان گیلان طی سه روز آینده نیمه ابری با بارندگی پراکنده است

  • کد نوشته: 40525
  • ۱۳۹۷-۱۰-۱۰
  • 118 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی سه روز آینده، نیمه ابری همراه با بارندگی خفیف و پراکنده خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز دوشنبه بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای به نسبت پایدار در منطقه است که بر این […]

    آسمان گیلان طی سه روز آینده نیمه ابری با بارندگی پراکنده است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی سه روز آینده، نیمه ابری همراه با بارندگی خفیف و پراکنده خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز دوشنبه بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای به نسبت پایدار در منطقه است که بر این اساس طی سه روز آینده در بعضی نقاط جلگه ای پدیده مه صبحگاهی و برای ارتفاعات جریانات جنوبی پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: همچنین طی این مدت گاهی شرایط برای افزایش ابر و بارندگی خفیف و پراکنده فراهم می شود و طی روز پنجشنبه، با ورود موج بارشی، در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد مورد انتظار است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری و مه آلود، بارش پراکنده پیش بینی کرد.

    وی افزود: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۱۳ درجه مربوط به لاهیجان و بندرکیاشهر و کمینه دمای فردا نیز با یک درجه زیر صفر مربوط به جیرنده، ماسوله و دیلمان است.

    به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۱۳ درجه و کمینه دمای فردا مرکز گیلان پنج درجه خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40525

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *