×

استاندار گیلان: مشکلات جامعه با زبان هنر بیان شود

  • کد نوشته: 40705
  • ۱۳۹۷-۱۰-۱۴
  • 176 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: طنزپردازان مسائل و مشکلات جامعه را با زبان هنر به گوش مخاطب خود منتقل ‌کنند. به گزارش گیل و دیلم، مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در همایش کشوری طنز “در حلقه رندان” که در خانه هنر شهرستان فومن برگزار شد به نقش طنزپردازان در بیان مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: طنزپردازان حرف‌های جدی، […]

    استاندار گیلان: مشکلات جامعه با زبان هنر بیان شود
  • استاندار گیلان گفت: طنزپردازان مسائل و مشکلات جامعه را با زبان هنر به گوش مخاطب خود منتقل ‌کنند.

    به گزارش گیل و دیلم، مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در همایش کشوری طنز “در حلقه رندان” که در خانه هنر شهرستان فومن برگزار شد به نقش طنزپردازان در بیان مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: طنزپردازان حرف‌های جدی، نارسایی‌ها، مشکلات و آن مواردی که بیان آن باعث ناراحتی می‌شود را با زبانی هنرمندانه مطرح می‌کنند.

    استاندار گیلان خطاب به هنرمندان گفت: شما با بیانی هنرمندانه پشت خنده‌های پنهان مشکلات و دغدغه‌های جامعه را با لطافت و ظرافت بیان می‌کنید.

    وی با اشاره به اینکه اهالی هنر به مسائل عمومی، اداری کشور و سرزمین‌شان حساس هستند، اظهار کرد: هنرمندان بصورت غیرمستقیم مشکلات جامعه را بیان می‌کنند تا موجبات تنویر افکار عمومی را فراهم آورند.

    نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مسائل، دغدغه و مشکلات جامعه با زبان شیوا دامنه وسیعی دارد خاطر نشان کرد: مخاطب طنزپردازان آحاد جامعه در هر سنی و قشری هستند.

    سالاری از طنزپردازان خواست تا در راه بهبود وضعیت عمومی جامعه بیش از پیش تلاش کنند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40705

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *