×

روند افزایش دما در گیلان تا اواسط هفته آینده

  • کد نوشته: 40727
  • ۱۳۹۷-۱۰-۱۵
  • 111 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از روند افزایش دما در استان و در بعضی نقاط وزش باد گرم تا اواسط هفته آینده خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جو پایدار و وجود جریانات جنوبی […]

    روند افزایش دما در گیلان تا اواسط هفته آینده
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از روند افزایش دما در استان و در بعضی نقاط وزش باد گرم تا اواسط هفته آینده خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جو پایدار و وجود جریانات جنوبی تا اواسط هفته در منطقه است که بر این اساس روند افزایش دما و در بعضی نقاط وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: طی این مدت گاهی بخصوص طی ساعات های صبح و شب، در بعضی نقاط بخصوص نواحی جلگه ای، پدیده مه دور از انتظار نیست.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط وزش باد گرم بویژه ارتفاعات و دامنه ها طی عصر و شب احتمالا شدید عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، پاره ای نقاط مه ، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط وزش باد گرم بویژه ارتفاعات و دامنه ها احتمالا شدید پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۱۵ درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا را با سه درجه مربوط به بندرآستارا ذکر کرد.
    به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای امروز رشت ۱۶ درجه و کمینه دمای فردا مرکز استان نیز شش درجه خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40727

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *