×

ذاکری در جلسه شورای شهر رشت: جلسه امروز شورا یک نمایش است | منفعت‌طلبی در انتخاب شهردار رشت به اوج رسیده است

  • کد نوشته: 40837
  • ۱۳۹۷-۱۰-۱۷
  • 66 بازدید
  • ۰
  • ذاکری با بیان اینکه جلسه امروز شورا یک نمایش است، گفت: به عنوان عضو شورای شهر رشت برای این نمایش از مردم عذر خواهی میکنم و صلاح را در این می بینم که در این نمایش حضور نداشته باشم. به گزارش گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا بهراد ذاکری در جلسه شورای شهر رشت با […]

    ذاکری در جلسه شورای شهر رشت: جلسه امروز شورا یک نمایش است | منفعت‌طلبی در انتخاب شهردار رشت به اوج رسیده است
  • ذاکری با بیان اینکه جلسه امروز شورا یک نمایش است، گفت: به عنوان عضو شورای شهر رشت برای این نمایش از مردم عذر خواهی میکنم و صلاح را در این می بینم که در این نمایش حضور نداشته باشم.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا بهراد ذاکری در جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه تصمیم داشتم در مورد روند انتخاب شهردار شفاف صحبت کنم، گفت: سالها است که منفعت طلبی بر انتخاب شهردار حاکم بوده و در این دوره نیز به اوج خود رسیده است.

    وی با بیان اینکه جلسه امروز شورا یک نمایش است، گفت: به عنوان عضو شورای شهر رشت برای این نمایش از مردم عذر خواهی میکنم و صلاح را در این می بینم که در این نمایش حضور نداشته باشم.

    اسماعیل حاجی پور در واکنش حرفهای ذاکری گفت: این توهین به جلسه و مردم و رشت است و باید طاقت داشته باشیم.

    وی ادامه داد: باید مراعات کنیم و به نظرات همدیگر احترام بگذاریم.

    احمد رمضانپور نرگسی در ادامه با بیان اینکه در زمان انتخاب مردم بر روحیات کاندیداهای مورد خود واقف بودند، گفت: همه ما باید به دمکراسی احترام بگذاریم و هر کس نظر و صحبتی دارد و برداشت اقای ذاکری اینگونه است و نباید خرده ای گرفت.

    وی با بیان اینکه مردم از نبود شهردار ناراحت هستند، افزود: امیدوارم روزهای خوشی را برای رشت در اینده ببینیم. روز اول شهرداری که انتخاب کردیم برای ۴ سال بود اما اتفاقات که رخ داد سبب شد که شهر بدون شهردار باشد.

    رمضانپور با بیان اینکه باید ظرفیت داشته باشیم، گفت: امیدوارم امروز ختم به ختم خیر شود و شهردار انتخاب شود و اگر انتخاب من رمضانپوز هم نباشد، باید همراه شهردار باشم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40837

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *